Gammel vs. ny mc

Hej alle

Jeg går og pusler med tanken om at købe mc igen. Jeg har haft en Virago for et par år siden, men måtte sælge den pga. studierne. Så nu er det snart tid til at investere i en ny - eller det vil sige, jeg ved ikke om den skal være ny eller gammel.

På den ene side kunne det være lækkert med en helt ny mc ligesom jeg købte sidst, og på den anden side kunne jeg godt tænke mig en gammel/ældre mc, som jeg kunne sætte i stand fra bunden - f.eks. BSA, Triumph eller Harley.

Jeg er ikke håndværksmæssigt uddannet men har hænderne skruet godt på og kan samtidig (som de fleste andre på dette forum) lide at gøre tingene selv - Så ved man det bliver gjort ordentligt.

Men er der nogen der har erfaring med sidstnævnte? Og hvor kompliceret eller besværligt er opgaven?

Håber I kan hjælpe med lidt feedback.

/Kim
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved godt jeg er kvinde så nogen vil syntes at jeg er lidt udenfor ( og det har de også ret i) FOR jeg kan nemlig intet lave på min mc ud over at køre på den, og hælde benzin på (det er en af grundene til at man er gift)
Nå men det jeg vil bidrage med er at jeg har cyklen til dig Den er ny og gammel på en gang så det må da løse dit problem.
Jeg har en virago til salg en 535 som er fra 87 MEN MEN MEN da jeg fik den synet for 2 mdr. siden havde den kørt 763 km. så den er jo også som en helt ny.( nu har jeg kørt lidt så nu har den kørt 4000km.)
En ældre mand havde haft den stående.
Så sig du bare til hvis du vil "nyde ikke yde" :wink:

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Man kan godt gøre det selv, men der er sjældent forretning i det. Find en der er lavet af en anden.

Men men men, en ven jeg har, er altid så smadder heldig, han finder stel med papirer på til ingen penge på nettet. Finder så cykler uden afgift fra udlandet, bytte bytte købmand så har han pludselig en gammel 6 cyl. japaner til ingen penge. Selvfølgelig skal der maling til og alt det andet for at få den flot. Men grundstenen er billige. Når du skriver BSA så husk at afgiften er meget lille da de selvfølgelig kan være meget gamle. Så kik i udlandet.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Tak for det begge to. Jeg vil lige tygge lidt på det - Det bliver nok en gammel sag, som skal renoveres... men nu må vi se.

Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også