Motorcykler der ikke opfylder mijø hensyn. PeterR 4014 4000 18-06-2005 12:40 Læste i en af gratis aviserne, at en del af de modeller der er på markedet i dag, ikke mere må sælges pga. miljø belastningen. Dette skulle ske her i sommer. Kender nogen en side med navne/modeller der udgår fra det danske marked. MVH Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 30-06-2005 20:27 Hej PeterR. Det er lidt underligt med den regel, for du kan eks. stadig købe en Kanuni MZ efter sommeren er gået. Men det er sådan set alle to takts maskinerne de vil udelukke, hvis de ikke er ydstyret med en meget efektiv katalysator. Men så vidt jeg har forstået reglen må vi ikke længere hente billige totaktere nede i Tyskland. Nogen kalder det miljø hensyn, jeg kalder det monopolicering. V.h Håndværkeren Der kører på en nyere MZ med side vogn (300 cc. 24 Hk.) :lol: :lol: