Hjemmelavet badekar (spa)

Jeg har fået en total vanvittig ide til vores lille mærkeligt vinklet badeværelse.

Kan man bygge sit eget badekar for en rimelig sjat penge.
Vores problem er nemlig at det er et lille badeværelse med nogle mærkelige vinkler.

Skal prøve at forklare....
En 80 cm lang væg - 90 grader til højre en 100 cm lang væg - 55 grader til højre en 100-120 cm lang væg
Giver det overhovedet nogen mening.

Kunne forestille mig at man skal lave den i glasfiber, ellers har jeg INGEN ideer
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vanvittige idéer er da også de mest spændende

Har absolut ingen viden om glasfiber, men almindelig badekar bliver da lavet af en slags stål. Det må der være nogen herinde der ved en masse om.

Når du så ved hvad slags stål der skal bruges, så kan du jo prøve at gå på jagt efter en smed, der vil banke "bulen" ud for dig.

Så er det bare om du kan få monteret al vvs'en ordentligt smile

Held og lykke, vil da meget gerne høre nærmere om det lykkes for dig

Grandjean

Mvh Grandjean 

Glasfiber er jo taknemmeligt at arbejde med. Det er ikke ret meget sværere end papirklip (!). Ok, det kommer måske ikke til at have det helt 100% professionelle look med den kvalitet af forskalning du kan lave selv... Med mindre du er vildt god til den slags.

Anyway, glasfiber ER let at arbejde med, du laver bare en form, og så begynder du at plastre på den med fiberen.... Mere eller mindre. Jeg har selv været med til at bygge en båd på denne måde, så et badekar burde vel også kunne lade sig gøre wink

Jeg ser ikke så meget problemer med karet... Jeg ser mere problemer med at få tætnet afløb, og hvis det skal være spa, så huller til "terapi-lys", massage dyser osv. og i det hele taget at få de ting til at fungere ordentligt. Men hvis du har styr på teknikken, så vil jeg godt skrive under på at du kan lave et glasfiber kar selv, uden anden viden end hvad du kan finde på nettet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis