Den franske brandbil

Det med at 307'eren går i brand er jo lidt kedeligt, men heldigvis angiveligt et overskueligt problem at udbedre.
Er der nogen der har erfaringer i øvrigt med 307'eren. Jeg tænker her i særlig grad på om det bare er et stik, der tærer hurtigt, eller om det er et kendetegn for hele "voituren"?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

har kørt 60000 over 2 år i en 307 hdi stcar uden væsentlige problemer, bortset fra et som blev udbedret over garantien. Pludselig ville bagklappen ikke åbne, det viste sig at være et stik som der var kommet vand i. Måske et problem lidt i stil med årsagen til brandene? Generelt er det ellers ikke mit indtryk, at der er noget at sige modellen på.

mvh Anders
I radioen i går fortalte en repræsentant fra FDM, at det ud over at være en af de mest populære biler er en af de mest fejlbehæftede biler på markedet. Typisk rammes de af el-fejl. Om "mest fejlbehæftede" så er relativt, eller om det er i absolutte tal meldte historien ikke noget om...
En ganske uvildig kommentar herfra - tjek www.mandagsbil.dk - her bekræftes FDM's påstand i hvertfald så rigeligt sad

Iøvrigt er det også hvad jeg har hørt fra flere mekanikere...

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg ville personligt heller ikke hoppe på Peugeot, jeg synes de laver flotte biler, men hvis man ikke gider besøge dem ofte med el-fejl og andre ting som pludselig ikke virker, så ville jeg vælge tysk eller japansk.
Har en kammerat der købte en 206 hvor de efter flere forsøg måtte opgive at finde en el fejl og til sidst skiftede hele nettet i den, 4 måneder efter satte stemblerne sig og 30.000 kr kostede det. Peugeot tog regningen og min kammerat var færdig med Peugeot. Den var 1½ år gammel.
Min anden kammerat har haft fejl med el-ruder der stopper med at virke, radio der pludselig ikke virker mere, ABS fejl... Sååå

Men måske de bare har været uheldige...... :shock:
Hej venner

Nu findes der jo mandagsbiler inden for alle mærker.

Jeg har nu i 10 år kørt en 405, uden problemer, samlet værkstedsregning
ca 10.000 incl dækskift mv. :shock:

Iøvrigt kører jeg som kloakmester i en Boxer lastbil, den bliver udsat for
lidt af hvert, og har endnu ikke været på værksted!

Martin & Lena
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis