Avatar (profil) foto problemer.

Hvad betyder det, når man får nedenstående besked som reaktion på at opdatere profilen med et foto (som er indenfor de angivne størrelser)?:


Warning: copy(./images/avatars/75934634642ae9e6b17304.jpg): failed to open stream: Permission denied in /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/usercp_avatar.php on line 239


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/usercp_avatar.php:239) in /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/page_header.php on line 475

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/usercp_avatar.php:239) in /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/usercp_avatar.php:239) in /web/www.lav-det-selv.dk/www/phpbb2/includes/page_header.php on line 478
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Zephirine

Ja, jeg får da også samme fejl.....aner ikke hvad det er, men jeg skal nok kigge nærmere på det.

Vender tilbage når jeg (forhåbentlig) har en løsning.

Mvh. AllanE
Så er problemet med upload af billeder til ens profil løst (åbenbart også kaldet "avatars"...der kan man bare se).

Det tog lidt tid! Har arbejdet 60 timer om ugen på det i den sidste måned for at få det løst - eller også kom jeg bare fra det igen, tog på ferie og glemte alt om "avatars på LDS" :lol:

Men NU er det fikset!

Mvh. AllanE
Det må have været en god ferie :lol: 8)

Jeg takker og bukker. Det virker fint nu.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis