Motorrens og glasfiber

Hej alle sammen,

- jeg læste en gang et indlæg her på siden, hvor der stod at man kunne opbevare saltsyre i et kar af glasfiber.

Nu ville jeg gerne afvaske min motor, men en mand på havnen sagde at glasfiber ikke har det godt sammen med motorrens !

Er der nogen har har nogen viden/erfaringer med dette ?

>>Hilsen Lars cool
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Lars Jensen

Hej alle sammen,

- jeg læste en gang et indlæg her på siden, hvor der stod at man kunne opbevare saltsyre i et kar af glasfiber.

Nu ville jeg gerne afvaske min motor, men en mand på havnen sagde at glasfiber ikke har det godt sammen med motorrens !

Er der nogen har har nogen viden/erfaringer med dette ?

Hej Lars.
Du kan bede fyren om at springe op og bide sig selv i nakken, værskod bid. :lol: :lol:
Altså rens du bare din motor med motorrens, og glem hans ammestue snak, vi lavede dieseltanke i bådene af glasfiber ja selvfølgelig også benzin tanke.
Det enetse flydende jeg til dato ved kan skade Glasfiber er ( ja du tror sikkert det er løgn ) Destilieret vand kan skade glasfiberen hvis der ikke er top eller gelcoat på, og da der er en microskopisk chance for at en af de to ikke dækker 100% skal man altså være varsom med destilieret vand når du eks. fylder på din akomulator. er vandet først blandet med svovlsyren gør den ingen skade.

V.h Håndværkeren smile
Håndværkeren: - tak for dit indlæg, jeg går straks igang, - motor og motorrum trænger voldsomt efter 30 år (uden rengøring)

>>Hilsen Lars cool
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis