USB langsom HUB ???

Hej med jer

Jeg har købt spritny Pc for godt 3 måneder siden. Kører Win. XP Prof.
Nu har jeg så købt et flytbart diskdrev (Sandisk) til usb 2.0.
Når denne sættes i usb stikket på pcén popper der en meddelelse op at "Hurtig enhed er tilsluttet en langsom hub".
Samtidig kommer der en knap op i startlinien i bunden af skærmen hvor der står "tryk her for at få hjælp til at løse problemet". Hvis man trykker her vil den på nettet, men det er jeg ikke på min hjemme pc.
Nu har jeg så fået Windows XP servicepack 2 som jeg så installerede.
Nu skriver den bare i stedet at "hurtig enhed kan kører hurtigere".

Er der nogen der har et løsningsforslag til dette ???

Kewin

Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kewin

Jeg har selv samme problem, og det skyldes at du kobler en enhed der kan køre usb 2.0 til et usb 1.0 stik. Den eneste løsning jeg lige kan komme på er at installere et usb 2.0 stik i maskinen.
Med så ny en pc er det næsten usandsynligt, at den ikke allerede har USB 2,0, men du skal muligvis installere en driver for at Windows XP kan se, at det er 2,0 - den burde følge med maskinen (bundkortet) eller være præinstalleret.

Hvad er det for en pc, du har købt?
Hejsa igen

Ifølge bundkortets data er det usb 2.0 4 stk. der sidder i.
Jeg har installeret alt software som fulgte med pcén til gafikkort, dvd-brænder m.m.
Det eneste man ikke kan installere herfra er netop drivere til USB stikkene.
Så siger den at du kører win xp. prof. og at det derfor ikke er nødvendigt med drivere hertil. Så kan man kun klikke OK til det hvorefter den hopper ud af installationsprogrammet.
Kewin.

Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
Ved at følge vejledningen her kan du se, om Windows genkender dine porte som USB.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis