Reklamer på LDS

Kære LDS'ere

Som I kan se har Allan lagt reklamer ind rimeligt neutralt, som ændrer sig i forhold til indhold på den gruppe man går ind i på LDS styret af Google.

Ved at klikke på en reklame giver det lidt håndører til LDS. Vi ligger nu på en femmer pr. dag, så det dækker vel næsten udgifterne til domæne og hotel. Det ville dog være rart om de tidligere år også blev tjent hjem ad åre, uden at jeg er blevet pegegrisk.

Derfor vakler du om du lige skulle checke en reklame eller ej så gør det, det gavner i hvertfald siden. Og skulle der blive et "kæmpeoverskud" kunne vi jo gøre alvor af min drøm om, at alle fra LDS mødes et sted og ser hinanden og kan sætte ansigt på hinanden + udveksle erfaringer, grine og pjatte og få en lille en.

Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Jørgen.

Det er OK med mig 8)

Har Google ingen havereklamer - eller er det bare mig, der ikke kan få øje på dem?
Hej Jørgen

De reklamer er til at leve med.
Men et anke punkt har jeg dog. Når man klikker på en reklame så er man jo væk fra LDS cry
Og da det ikke er alle af disse reklame sider der respekterer / tillader at man kan klikke sig tilbage med den grønne pil i toppen. Ja så er man væk fra LDS ØV cry ØV

Så faktisk er det bedst at åbne reklamerne i et nyt vindue, hvis denne funktion giver et driftsbidrag til LDS.

MVH Njord
Hejsa
Ja dejlige neutrale reklamer...og jeg kan da godt bruge den grønne pil..
hilsen
sniffer

Sniffer  
dET ER KUN NOGEN REKLAMER MAN IKKE KAN KOMME DIREKTE TILBAGE FRA.

MVH Njord
Dårlig og irriterende reklame, Njord! Jeg forstår dem ikke, det giver da kun badwill og ikke goodwill.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis