Heh Prodigy
Jeg skal da gene sy en læderdrgt til dig efter dine mål, men jeg tror du taber interessen når jeg fortæller dig at du skal regne med en pris på omkring 16-18000,00 Kr.
Nå spøg tilside, drop det fis med Læderdragt og køb dig en Goretex dragt, Så får du en dragt der holder de næste ti år, hvis du veligeholder den og selvfølgelig ikke tager den på røv og albuer for mange gange. :lol:
Jeg startede også min Mc kariære iført læderdres for mange år siden, dengang var der faktisk ikke andre muligheder. Men du skal altid holde den velsmurt med fedt for at den er vind og rimelig vandtæt, 100 % vandtæt bliver den aldrig, tænk så også på at alt hvad du sætter dig på bliver fedtet og du kan ikke undgå at du også fedter rullerne (håndtagene) ind.
Køb dig en Goretex dragt den er vindtæt og 100 % vandtæt, og køb den så gerne et nummer for stor, du vil efter hånden opdage det behagelige i at det er rart med lidt bevægelses frihed.
Men jeg ville aldrig købe en sådan beklædning i et varehus som Bilka A-Z o.l. Mc beklædning købes hos en Mc forhandler, enten her i Danmark eller i Tyskland hvor der stadig er en del at sparer. :wink:
Hvis der er interesse for det kan jeg godt lave en guidet tur over grænsen jeg bor kun 30 Km fra grænsen så jeg kopmmer der nok lidt mere end sædvane for gennemsnits Danskeren.
V.h Håndværkeren