Ønsk mig tillykke!

Jeg er blevet "mormor" idag :wink:

Sidste år mislykkedes det hele 3 gange cry Det var så Max' sidste chance - for jeg havde ham mistænkt for ikke at "virke".

Jeg har besøgt hende flere dagligt denne gang i håbet om en lille lyd.

Idag tittede jeg så ind ad en bruden :oops: rude og blev mødt af en arrig hvæsen. Nåda tænkte jeg, hvad sker der dog. Ind ad døren og kigge bag pladen, hvor jeg fandt 9 hele æg sad Men hov; i et andet hjørne var Mor Magda og lød som en værre furie :shock: Jeg sneg mig modigt nærmere og så 3 små uimodståelige pyllerapper, der ikke kunne holde mund og ligge stille på trods af, at den gode moskusand gjorde sit bedste for at skjule dem.
biggrin 8) biggrin 8) biggrin 8)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Zephirine

Forhåbentlig (og også Mortensand):wink: Moskusand smager umanerligt godt - og meget bedre end landand biggrin


Det er vi så ikke enige i. Jeg kan ikke fordrage moskusand sad Men kan vi ikke få et billede af de små en dag?
Jeg skal prøve...

Jeg overværede tilfældigt, at Mor Magda nettede sig og drak, mens de små grådigt prøvede at fange de dråber, der faldt ned. I min godhed hentede jeg naturligvis en mindre skål, som de bedre kunne nå at drikke af. Jeg holdt mig et par meter på afstand. Men idet, jeg ville sætte skålen ned fræsede hun mod mig og kastede sig nappende og hvæsende over min arm, så jeg spildte vandet og måtte gå endnu engang :shock:

Da jeg vendte tilbage havde jeg tillige lusket brød med, så tæmningen er altså indledt, men jeg venter lige et par dage med cameraet (skulle gerne kunne bruge det igen :wink: ).
Sikken dog en rigdom og lykke.

Men Zep - jeg fattede i starten af dit indlæg ikke at en så ung pige kunne blive farmor, hvor dum kan man være, så bedre sent end aldrig - tillykke med familieforøgelsen, og man kan da vel ikke selv spise sine børn, så til december kan du sende dem til mig.

Hilsen fra sted-onkel.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis