er det en "natur lov" når man maler?

jeg er i gang med at male mine nye vinduer og døre, og efter at ha malet 3 vinduer og 2 døre har jeg bemærket en underlig tendens. :shock:

nå man maler er der mindst 3-5 insekter der begår selvmord i malingen, og mindst en edderkop, der skal dramatisere sin død ved at slæbe et maling spor hen over glasset :?

det er et større irretations moment at div edderkopper og insekter skal blande sig, fundere over om det mon er deres måde at kritisere ens farvevalg :lol:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja. det er faktisk en naturlov, og formlen for antallet af insekter og andet kryb er: 2.9g kryb/kvadratmeter.

Dette kan dog afhænge af de omgivende forhold, temperatur, malingens farve, mv. F.eks. bruger forskerne gerne et øvre konfidensinterval på pi (3.1415...) ved extremt fugtigt vejr, mens den nedre konstant i litteraturen generelt antages at være kvadratdroden af -e.
Citat fra majkat

Ja. det er faktisk en naturlov, og formlen for antallet af insekter og andet kryb er: 2.9g kryb/kvadratmeter.

Dette kan dog afhænge af de omgivende forhold, temperatur, malingens farve, mv. F.eks. bruger forskerne gerne et øvre konfidensinterval på pi (3.1415...) ved extremt fugtigt vejr, mens den nedre konstant i litteraturen generelt antages at være kvadratdroden af -e.

aha ja tænkte selv på noget i samme stil :wink: :lol:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også