er det en "natur lov" når man maler?

jeg er i gang med at male mine nye vinduer og døre, og efter at ha malet 3 vinduer og 2 døre har jeg bemærket en underlig tendens. :shock:

nå man maler er der mindst 3-5 insekter der begår selvmord i malingen, og mindst en edderkop, der skal dramatisere sin død ved at slæbe et maling spor hen over glasset :?

det er et større irretations moment at div edderkopper og insekter skal blande sig, fundere over om det mon er deres måde at kritisere ens farvevalg :lol:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja. det er faktisk en naturlov, og formlen for antallet af insekter og andet kryb er: 2.9g kryb/kvadratmeter.

Dette kan dog afhænge af de omgivende forhold, temperatur, malingens farve, mv. F.eks. bruger forskerne gerne et øvre konfidensinterval på pi (3.1415...) ved extremt fugtigt vejr, mens den nedre konstant i litteraturen generelt antages at være kvadratdroden af -e.
Citat fra majkat

Ja. det er faktisk en naturlov, og formlen for antallet af insekter og andet kryb er: 2.9g kryb/kvadratmeter.

Dette kan dog afhænge af de omgivende forhold, temperatur, malingens farve, mv. F.eks. bruger forskerne gerne et øvre konfidensinterval på pi (3.1415...) ved extremt fugtigt vejr, mens den nedre konstant i litteraturen generelt antages at være kvadratdroden af -e.


aha ja tænkte selv på noget i samme stil :wink: :lol:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også