Feedback på sidste opdatering?

Nogen tilbagemelding skal I da lige ha' fra mig.
Det er desværre for mig at se ikke noget fremskridt der er sket efter opdateringen.
Jeg logger ikke ind automatisk som tidligere. Det var rart og smart.
Der mangler tekst til alle ikonerne øverst på siden, hvor "?"=Hjælp, "Lup"=søg, "Person"= Profil osv. Når jeg så fører musen hen over fx luppen så ses teksten "Søg". Hvis I forstår hvad jeg mener.
På forsiden er der desuden øverst et banner, hvor der til venstre står LAV-DET-SELV.DK og en reklame til højre derfor og nederst i banneret står der: Forside - Forum - Hjælp - Om lav-det-selv.dk - Sponsorer - 25 seneste indlæg. Bortset fra reklamen gentages det samme derunder igen. Det er spild og træls at se på.

Miserén kan skyldes at jeg benytter Firefox som browser. Men det skal lige siges, at jeg ikke har problemer med andre domæner.

Håber I kan bruge min feedback til noget. Jeg ved hvor mange timer der går med PC-arbejde og beundrer jer for jeres arbejde.

mvh.
Allan

Mvh Allan
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for tilbagemeldingen.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med topbanneren. Gentages Google-reklamerne 2 gange?

Ang. automatisk login, så virker det fint hos mig. Det samme gør teksten på ikonerne....gad vide om du har ret i at det er et Firefox-problem. Virkede alle de ting før opdateringen?

Er der andre der har de samme problemer?

Mvh. AllanE
Kan du se teksten ved ikonerne nu? Har prøvet at ændre en lille detalje, som jeg måske tror kan have løst problemet.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis