En god Entreprenør og en God rådgiver

Hej Alle
Jeg kommer til at blive en flittig besøgende her, da jeg står foran at skulle tilbygge ca 70m2 bolig +50 m2 kælder og nyt tag på min nuværende bolig.
Et af mine først spg vil være at høre om jeres erfaringer med sådanne projekter og om der I kender en habil Entreprenør der laver et godt stykke håndværk til en rimelig penge, og har erfaring med et sådanne projekt..

Jeg skal også bruge en uvildig rådgive der ligeså har erfaring med sådanne projekter.

Glæder mig til at høre jeres svar tongue

NB, Byggerriget lgger i nærheden af Roskilde
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Jeppe-SES på 11 okt 2009 23:44
Hej Collom

Håber du er kommet godt igang med projektet, ellers kan du bruge en hjemmeside der hedder http://www.anmeld-haandvaerker.dk/
hvor håndværkere tildeles smeileyer for det arbejde de laver. I vores firma er vi selv med i ordningen da vi mener det giver en god tryghed for kunderne


Indlæget er fra maj 2005

Der for lygter dette af at du gerne vil lave reklame for din virksomhed
Dette er ikke lovligt, efter reglemenet på dette site, bare kig de står nede i bunden af hver side

Men der er en del, proff, med egen firma her inde.
Og dem der vil stå ved deres råd, har link i deres signatur, og dette er fuldt lovligt.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Find en byggerådgiver du har tillid til, og få evt. ham til at anbefale en entreprenør og tømrer til opgaven.

De fleste har samarbejdspartnere inden for alle fagene.

Kender desværre ingen dygtig rådgiver i dit område, men mon ikke en anden herinde kan anbefale en i nærheden af dig.

Det kunne man godt få en svag mistanke om!

Med venlig hilsen
ktm

 

Når du snakker rådgiver hvad mener du så? jordbundsundersøgelser eller hvad?

Min onkel har lige bygget hus og brugt et firma der hedder dansk miljø og rådgivning til at udføre de jordbundsundersøgelser. Min onkel havde ringet rundt og det var de billigste han kunne finde. Og han havde ikke noget at udsætte på det...
Hvad snakker du så om Henrik??

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis