mosaik på gibsvæg Rikke.Fabrin 18 03-11-2002 20:01 Hvad er bedst når der skal mosaik på en gibsvæg, at sætte glasfilt på gibspladerne eller lade være? Jeg mener selv at det må være bedst med glasfilt, men min kære mand er i tvivl...Hvad er det rigtige svar? Venlig Hilsen Rikke 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lf 2331 05-11-2002 08:00 Hej Rikke.Kort og godt, du har ret. Sæt I bare glasfilt op først.Mvhlf Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
kenneth mørk 4 06-11-2002 22:10 Hej Rikke.Der er ingen grund til at sætte væv op først, bare man har armeret samlingerne på vægene så går det glat.Når det er sagt er der en lille til du skal være opmærksom på.Har du brugt vådrumsgips kan du bare gå igang, men har du brugt alm. billig plader er det en god ide at mætte pappet først ellers kan du risikerer at du ikke får Lip til at binde ordentlig da pappet opsuger væsken fra Lip og derved ikke binder ordentlig.Brug primer til gipsvæg eller mæt den med et tyndt lag tapetklister så er du på sikker grund.Ps. husk lige hvis det er ved vand at give en gang gummihud.
Rikke.Fabrin Trådstarter 18 07-11-2002 19:23 Tak skal i have. Nu glæder jeg mig bare til at kunne komme igang.....
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her