Velux i Polen

Har set en gut på Lolland der har hyret polske arbejdere i Nyhederne.
Han sagde at han også købte Velux i Polen til halv pris - nogle der ved hvordan man kommer i kontakt med Velux Polen, eller andet sted hvor man kan købe den til den pris?
Har set en gut på Lolland der har hyret polske... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra tpa

Men en "byggemarkedsparlør" ville nok være en rigtig god ide. Jeg fattede ingenting.

He...sikke et sprog, det ligner jo ren volapyk :shock:

Men ellers et intressant emne, bare en skam at der ikke (også) kan vælges Engelsk som sprog, som man kan på nogle sider.

Thomas
Total uforståeligt sprog....

Men en engelsk eller tysk side ville sikkert kunne sjkaffe de polske byggemarkeder en øget omsætning. Mon ikke der allerede er enkelte der er klar over dette ? Der må ligge et pænt potentiale for de byggemarkeder der ligger tæt på grænsen til tyskland og måske også for færgehavnene mod danmark og sverige.

Men flere links og en parlør vil være ønskeligt. :lol:

Og en opfordring til "vores" mand i estland; hvad med lit links den vej over også og ikke mindst byggemarkedsparløren...

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
På Castoramas hjemmeside: Prøv at klik på undermenuen: "Forum". Hvor er det nu lige vi har set det design før?
Nå ja --- LDS :lol:
Åh ja, vi bliver jo kopieret over hele verden og har valgt at glæde os over at når vi valgte rigtigt, så lad dog også de andre. Vi har vores egen indre styrke - ikk' :lol:

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Åh ja, vi bliver jo kopieret over hele verden og har valgt at glæde os over at når vi valgte rigtigt, så lad dog også de andre. Vi har vores egen indre styrke - ikk' :lol:

Ja deres forum virker meget bekendt, men sproget er som før nævnt, på ingen måde til at gennemskue. Det virker nærmest som om at man bare bruger alle ti fingre, og slår dem tilfældigt i tastaturet :

Gosidg sfgihfdso rthg eruioer dfios pioopia sdfgjng gfg erwuio ghkm sdfg sdius isdfhnjl hay rthgbn njbs amna tyjqwq rtyqm jukoyper sdbas dsfjnnas

:wink:

Thomas
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg har hentet flere velux vinduer i polen men de fleste danske rullegardiner passer ikke til de polske....
Jeg har også skulle reklamere over et defekt beslag til velux, men den blev afvist fordi de ikke var købt i Danmark.....I polen bruger man ikke garenti.......Det var det svar jeg fik....


:roll:
Henriks beretning fortæller mig at det ikke er samme produkt der sælges i Polen og i DK.

Men Velux er vel også sammenligneligt med fx VW, og det sige jo ikke noget om det er en POLO, en PASSAT eller en TRANSPORTER.

Og hvis du købte en VW i Tyskland, hos en tysk forhandler, Ja så ville den lokale forhandle her i DK, sikker heller ikke indfri den garanti der havde været på bilen hvis den var solgt af ham. Og med hensyn til udstyr der passer eller ej, ja så svarer det vel til at gå ind hos en VW forhandler og bede om et bakspejl til en VW, og så forvente at en asser på ALLE biler produceret af VW.

Så billig pris i udlandet, betyder jo også at man må tage bøvlet hvis der er fejl eller skader.

Men noget helt andet og mere spændende er jo også hvilken betegnelse de Polske Velux vinduer har. Svarer de til de gammelkendte herhjemmefra, fx GGL osv.

MVH Njord
Hej Til allle! Så er manden i Estland på banen, til Njord da jeg læste de forskellige indlæg, før jeg kom til dit indlæg, så tænkte jeg på kvaliteten, her i Estland, hvis du skal have træ der ikke bøjer eller slår sig, skal det være fra Finland, jeg kan godt lide Estland!!!!! men deres træ, det er noget skidt, det er ikke tørt inden de begynder at bruge det, så hvis man har bare en lille forstand på træ, så ved man godt hvad det siger(måske er det samme i Polen, det tror jeg ) jeg kan fortælle jer, når min kone og jeg går rundt her i vores område, så taler vi meget om træ, vi kan ikke forstå, nogle her laver stakit af træ, for 2 måneder efter, slår det sig MEGET!!!, efter alt det, så vores stakit bliver lavet af sten og metal.
Ha en god sommer.
Og Njord ikke fordi jeg er egoist, men det er dejligt at nogle husker lille mig, selvom der er lang tid imellem jeg skriver, men vi har så travl, med at planere vores grund, og så græs på det sidste stykke, vi er da heldigvis færdig med det,det blev vi for 10 dage siden, og det er dejligt, for vi har lige fået 33 mm regn..
nå men hej med jer Preben41

preben

Hej Alle,

Jeg har lige afsluttet et projekt på mit hus, hvor jeg har haft to gode polske håndværkere gående. For det første har det været meget billigere og ikke mindst har de været uhyre fleksible. Samtidig fik jeg Velux vinduer også fra Polen, og så vidt jeg kan se, så er det den ægte vare. De har de rigtige mærker og plader, og hvad jeg har set i danske byggemarkeder, så er der ingen forskel.

Jeg købte 6 stk GGL P08 b 94 x h 140, 2 stk GGL P10 b 94 x h 160 og 2 stk P34 b 94 x h 95 alle inklusiv inddækning. Leveret på min adresse i Danmark kr. 38.000.

Så spørger jeg jer, er det en fornuftig handel?

Og så til jer, der ikke kan forstå polsk - har i prøvet translate.google.com. Jeg ved ikke, om det virker fra polsk til dansk - men måske fra polsk til engelsk.

Med venlig hilsen,

Fagerberg


Jeg kan se at castorama.pl i de mellemliggende 4 år (...) har fået engelsk og tysk oversættelse. Desuden kan man prøve at søge på castorama.pl i google. Efter overskriften står der [ Oversæt denne side ] . og, cu*va, det virker.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også