Velux i Polen

Har set en gut på Lolland der har hyret polske arbejdere i Nyhederne.
Han sagde at han også købte Velux i Polen til halv pris - nogle der ved hvordan man kommer i kontakt med Velux Polen, eller andet sted hvor man kan købe den til den pris?
31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg kender ikke nogen Velux forhandler i Polen eller på andre østmarkeder.
Men inden du bestiller vinduer herfra så vær sikker på at vinduerne er nøjagtig samme type som der anvendes herhjemme.

Jeg mener at de skulle producere vinduer til netop østmarkederne der var i en lidt enklere udførelse, med enklere beslag osv. Ruderne kan måske også være i en anden U klasse osv.

Ikke at de andre skulle være dårligere men der er vist tale om andre beslag inddækninger osv.

Men der kan også være tale om helt almindelige Velux'er.... Jeg ved det ikke.

MVH Njord
Bemærk at Velux har flere low-end ovenlysvinduer så som Fakro og RootLite i "koncernen" (det er dog aldrig officielt bekræftet - har dog hørt det fra en der arbejder i et byggemarked) - det kan være disse der markedsføres som Velux!

Jeg har selv Fakro vinduer og kvaliteten fejler ikke noget.

Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Fordi et produkt er i den lavere ende prismæssigt behøver det ikke være lavet af dårligere/billigere materialer. Men ofte er det enklere beslag, måske med lidt færre funktioner, lidt mindre tilbehørsprogram, lidt mindre programbredde.

Jeg har selv på et tidspunkt arbejdet i Velux koncernen og her lavet enklere beslag med andre funktioner end de der er i de vanlige produkter.

Om V. Kann Rasmussen står bag andre mærker påtagvindues markedet ved jeg ikke. Men de står bag fx Velfac, det der engang hed Ribo.

MVH Njord
Fandt tag-vinduer hos Kipa-vinduer. De skulle være kompatible med det meste af velux programmet, bare meget billigere. Har set velux i et byggemarked (kan desværre ikke huske navnet) i polen, det var under halv pris. Men om kvaliteten er den samme ved jeg ikke. jeg kan ikke snakke polsk.
Kontakt til Velux i Polen: www.velux.pl
Men det forudsætter lidt sprogkundskaber :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
og vil du se priserne går du ind i menuen "produkty" og undermenuen "cennik"
Nyhederne på Dr1 så netop på velux i polen, i et alm. vel ass. byggemarked. Og det var ca. 50 % at spare. Så en tur til polen for at hente vinduer kan vist godt betale sig.

Kipa forhandler også fakro.

Jeg hader når produkter er dyrere i fremstillingslandet end i udlandet, det er noget øv.

Men ihh hvor jeg er glad for veluxfonden, min arbejdsplads skovler millioner ud af den.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
jeg kender flere der har hentet byggematerialer i polen, og der skal ikke hentes ret meget før billetten er tjent ind.

Men Velux kender jeg ingen der har hentet, men sildebensparket, indre og ydre døre mm. alt sammen i fin kvalitet og til en rigtig fordelagtig pris.

mibimu
Så er vi vist der hvor vi mangler linkene til de polske byggemarkeder.

Og måske lige en "byggemarkedsparlør" ?

Har du link så kom med dem 8)

MVH Njord
Her er et link til et byggemarked i Polen, de har en afdeling i Stettin.

http://www.castorama.pl/

Men en "byggemarkedsparlør" ville nok være en rigtig god ide. Jeg fattede ingenting.
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også