Pris på kvist

Skal ud at finde et tilbud på en såkaldt taskekvist. Er der nogen der har ide om prisleje på sådan en fætter ? Ca. 4-5 mtr bred og der er ingen beklædning indvendig. Det klarer jeg selv.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Du mangler at give nogle informationer, men jeg har fundet et link, som kan give dig en indikation af hvad det koster:
http://www.quattro-kviste.dk/Priser/Priser.htm
http://www.quinntus.dk/

De har også nogle "Lav-Det-Selv-Kviste", som ser meget interessante ud for og Lav-Det-Selv folk.

Mvh
ThomasB

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 07-11-2002).]
Jeg ønsker ikke en færdigkvist, men een der laves/opbygges på stedet med eksisterende spær. Jeg ved godt det er svært at angive pris, men et slag på tasken kunne måske findes her af kyndige måske tømrer læsere. Snakker vi 25000 eller 60000 ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvis ikke det er Lav-Det-Selv arbejde, så forstår jeg ikke at du ikke ringer til en tømrer og beder ham om en pris.

Selvom der er tømrer her, så skal de jo vide om der skal udvæksles og hvilken type tagbelægning der drejer sig om. Hvilke typevinduer, og skal der glas i siderne?
Er der noget på indersiden, eller er det bare rå spær. Er der undertag? Hvilken hældning har taget?
Skal den laves i kobber, eller er det tegl?
Hvor høj skal den være, og skal man kunne gå ud i den?

Så 25.000,- kan være lige så rigtig som 60.000,-

Mvh
ThomasB
Som jeg skrve i starten vil jeg indhente tilbud. Men det er altid rart at have en fornemmelse for prisside. Og her på siden kunne evt komme flere hints, end ved at spørge 2-3 tømrermester. Jeg har forstået at der er stor forskel på udførsel.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Palle

Jeg byggede hus for et år siden og fik en taske kvist på ca 3,5m i længde monteret men ikke beklædt indvendigt. Min ekstra pris var ca 25.000-30.000 kr. Det er ca den pris det burde koste at få lavet det grove arbejde, hvis du selv tager det gamle tag ned og lægger det op på den nye tagflade på kvisten.

Min kvist er med zink på flunke og front samt et special vindue fra velfac med 4 sektioner, med side hængte pudsebeslag.

Venligst Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis