vask af motorcykel jakke fynboen 156 17-05-2005 09:03 Hvad gør Jer gamle rotter når ens jakke er smurt ind i lig fra en lang tur man har været på. Vasker man den bare og dermed fjerner det som beskytter mod regn. Håber I kan hjælpe. Tak for hjælpen HILSEN FYNBOEN 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ThomP 409 2800 17-05-2005 12:01 Hvad er jakken lavet af, og hvad er det, der gør den vandtæt? Hvis det er Gore-Tex kan den godt vaskes, et må bare ikke være for varmt og vist nok heller ikke for tit. Hvis det er en imprægnering skal den vel bare have en ny imprægnering når ligene er væk?
Håndværkeren 20251 27-05-2005 18:07 Som skrevet: hvis det er en goretex jakke må den gerne vaskes ! Ja det er rigtig nok, men du skal vaske den på skåne eller uldvask og kun 30 grader. OG du må endelig ikke drøne den i tørre tumbleren, for så kan du godt sige farvel til den jakkes vandtæthed :oops: Var der iøvrigt ikke en fynbo der ville mødes med mig engang ved Koroline Cafeteriet :?: :?: Så vidt jeg husker er det den sidste søndag i måneden, og jeg havde da tænkt mig at dukke op der oppe. Jeg holder som regel til nede i den stille del ved de der lidt kiksede naturmøbler, og Kører på en sort MZ med sidevogn V.h Håndværkeren
fynboen Trådstarter 156 28-05-2005 09:37 Hejsa Jeg har vasket den og det virker fint. Jeg "regner" :lol: med at vi også kommer i morgen, jeg skal op og gøre reklame for min mc da jeg har den til salg, er "kommet til" at købe en større. Jeg kikker efter dig, du er jo let at genkende p.gr.af din cykel med påhæng. Vi ses Tak for hjælpen HILSEN FYNBOEN