Christinia cykel

Jeg skriver i dette indlæg i håb om at der er nogen fra sjælland der læser dette indlæg. Men jeg er meget interesseret i at få fat i en christinia cykel. men 3 hjulet cykel med en stor kasse foran. Den behøver ikke være i særlig god stand. bare den kan kører.

Jeg har søgt her på nettet. Men kan ikke finde nogen der sælger den.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har ikke lige nogen. Men der er faktisk mange af den slags cykler...

Har du checket i ben blå avis eller gul og gratis ? De er begge på nettet.
Der findes en anden producent der findes her. www.sortejernhest.dk men prøv også mere gennerelt med et søge ord som fx. ladcykel.
En anden mulighed er jo også at kigge på diverese cykel hjemmesider fx www.hpvklub.dk www.hpv-klub.dk www.mtb.dk
MAnge cykelfolk har noget stående de ikke lige bruger... så måske en annonce i disse kredse kan give et resultat. Prøv desuden selv at annoncere i www.dba.dk og wwwgulgratis.dk osv

MVH Njord
Eller hvad med at bygge en "Flevo trike" selv ?

Hvis du går ind på http://www.ligfiets.net så vil du kunne finde anvisninger på at bygge fx en flevotype. En Flevo er en forhjulstrukken cykel der er knækstyret, og derfor kan man vælge om der skal et eller to baghjul på cyklen. Og hvordan der indrettes lad osv på en trehjulet verson er op til din fantasi.
Faktisk kan du have en front der så kan kombineres med flere forskellige bagender.........

MVH Njord
Her Søndag så jeg en cykeltaxi variant af Flevotypen i JP. Billedet var på side 11 i forbindelse med en omtale af et eller andet efterkrigs......
Men en ret OK model at kigge på og en mulighed hvis du har modet på at bygge selv.

MVH Njord
Prøv at kigge på cykelaktionerne, der er rundt omkring i landet...

Evt. på topaktioner i Rødovre...

Var på aktion i frederiksund for et par uger siden og der blve solgt en, så det er muligt :!:

Held og lykke smile

Venlig hilsen

Maria
Annonce
4 år senere.....flot Hans ;-)

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

heh, og hvis han ikke, her 4 år efter har fundet en, så kan de bestilles her http://www.cykelrabat.dk/index.php?cPath=6



 

Ja, I må undskylde, men det er jo problemet når vi starter en ny gruppe, og støvsuger andre grupper for indlæg der hører hertil. Så kan nogle af trådene være ret gamle. Men det gør nu ikke så meget, for andre som søger emnet, får jo jeres gode råd på denne måde.

Mvh. JørgenE
Men det aller bedste er at Christiania Cyklerne ikke laves på Christiania, men i Møllergade i Svendborg. HÆ HÆ Det vidste i bare ikke
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis