Kaninbur i haven

Go' aften alle

Er der nogen der har en tegning over et kaninbur ???

Det er til én kanin og den skal stå ude i haven hel året.

Mange hilsner

Dannemand
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Dannemand

Go' aften alle

Er der nogen der har en tegning over et kaninbur ???

Det er til én kanin og den skal stå ude i haven hel året.

skal lige hører... har du fået nogle respons på din tråd? jeg står selv og mangler nogle tegninger til et bur i haven med masser af plads.
Citat fra dexter

skal lige hører... har du fået nogle respons på din tråd? jeg står selv og mangler nogle tegninger til et bur i haven med masser af plads.


Jeg vil tro at du på det lokale bibiolotek kan låne bøger om emnet, men det skulle vel ikke være så svært at banke sådan en trækasse med et skråt tag sammen.
Det ender jo med at der skal brugsanvisning/ tegninger på alt, jeg forestiller mig noget i retning af at nogle menesker også skal have en tegning om hvordan man trækker vejret :p

V.h Håndværkeren smile
Hvis man vil bygge sit eget kaninbur. Er det så svært (Kan se linket til harald nyborg ikke virker)
Jeg ville gerne bygget et simpelt et. Som ligner noget alla dette Barsø Kaninbur I Fyrretræ 111,6x45x80 Cm som ses her på siden:
https://jha-kaniner.dk/kanin-tilbehoer/#Kaninbur

Er der nogen der kender en guide eller youtube video der viser hvordan man lettest gør det? Og nej det koster ikke meget så kunne da bare købe det. Men det er lidt sjovere over for drengene at vise at sådan noget kan far da "bare" lige bygge :)
larsen56
Synes kun jeg ser en video og ikke hvor disse saml selv kan købes? Har du sådan et link?
det du selv linker til   
Det er jo ikke vanskeligere end man bygger af de stumper man har. Husk at der skal være trådnet i bunden, så graver de sig ikke ud og ræv og hunde får ikke noget ud af bare at tippe den rundt.
Den kan flyttes rundt på plænen der hvor man godt vil have det gødet lidt med noget kaninlort. Græsset gror hurtig op igennem trådnet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand det må jo også godt være pænt :)
Ja og pænhed kommer ofte med malingen, eller moden.
Jeg har set skrivebord i studenter hybel som var lavet af brugte paller, med en glasplade på. Det så herrens ud, men et par veninder så det og sagde:" hold da op hvor fedt" og så var der skabt en trend.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også