NR.3000

Sidder da lige og venter på nr. 3000......er da ikke så fræk at oprette mig en gang til bare fordi....... :lol:

Sniffer  
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
He he,

Det er jeg så - så kan jeg samtidig få "synkroniseret" mit brugenavn med andre fora, jeg deltager i smile

Mvh
ex-ThomasPont
Ak ja...mænd har nu aldrig kendt til at begrænse sig. De kan godt lide at brede sig for vildt..

Sniffer  
UNDSKYLD....

Altså at jeg lod mig friste af at snuppe brugernavnet 2000 cry

Nej nu går jeg efter igen at komme op på ver 1,75 indlæg / dag i hele den tid jeg har været med.... Og at få andelen ( markedsandelen ) op på 7% af alle indlæg....

Og naturligvis at blive den første der runder 4000 personlige indlæg, under samme brugernavn......

MVH Njord
Ok Zep..

Jeg skruer det lige ned til at være den første der runder 3000 personlige indlæg, med samme brugernavn.

resten holder jeg fast ved som mål.... men de er svære at holde, det giver jo nærmest inge tid til ferier uden mulighed for at kunne komme på LDS

Tak for i aften.

MVH Njord
:lol: :lol: :lol:

En niché må være vejen frem til både succes og ferie med din målsætning for øje :wink: Jeg lægger dig næppe hindringer i vejen, for jeg har travlt - ikke mindst i haven for tiden 8)

Selvtak.
Nå ja, bare vær sure biggrin

Det er nu lidt kedeligt at være bruger nr. 3000 - man får hverken en lille pokal ved siden af brugernavnet, fyrværkeri eller tillykkekys på kinden som i Tour de France cry Og efter at nr 3001 er kommet til kan man ikke engang se den ærefulde titel mere :lol:
ThomP.
Med det udseende vil jeg da ikke kindkysse dig.. :lol:

Sniffer  
Citat fra Sniffer

ThomP.
Med det udseende vil jeg da ikke kindkysse dig.. :lol:


Jeg har ellers hørt, at kvinder godt kan lide glade mænd, der kan stable noget på benene - at man så er lidt klodset og buttet troede jeg betød mindre :lol: :lol:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis