Brugeres kommentarer til billeder på hjemmeside. Hvordan???

Jeg har en hjemmeside hvor jeg uploader billeder fra fester osv.
Jeg har hidtil bruge Express Thumbnail Creator for at lave mine fotoalbum osv...
Men det jeg savner er noget der kan virke således at de brugere der er inde og se billederne kan tilføje kommentarer til billederne...
Lidt ligesom man ser på diverse diskotekers hjemmesider...
Jeg har set at man kan lave noget hvor man så skal uploade billederne til en eller anden ekstern side, men jeg vil gerne have noget der kører lokalt på mit domæne....

Er der nogen der kender et program der kan hjælpe mig med det? Det skal virke ligesom Express Thumbnail Creator, men det skal bare have "kommentar-funktionen"
Det skal således oprette albummet (siderne, thumbnails osv....)

Jeg har fundet et program der kan det, men det arbejder i php. Og eftersom jeg er ret ny i det her med hjemmesider, så aner jeg ikke rigtig hvad php er og ved ikke hvordan man laver noget i det.....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke hjælpe dig med et alternativ, men jeg vil da gerne vide, hvad det hedder, det du har fundet? smile

Jeg er også helt "grøn" i hjemmesidekreation, så det kan være, jeg tager fejl, men umiddelbart vil jeg gætte på, at du er nødt til at bruge php eller lignende for at få en dynamisk side, hvor brugere kan ændre i indholdet!

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis