Kolonihavehus/skur

Ved ikke om det er HER mit indlæg hører til, men jeg er ny på forum, så jeg håber at I bærer over med mig hvis det er forkert :lol:

Jeg har fået mig en kolonihave - og er RIGTIG glad for det! MEN; det lille hus/skur vi MÅ bygge på grunden, er ikke ret stort, og koster cirka 10.000kr at bygge i materialepris!! Det er mange penge når man er studerende, og håbede på bare at kunne bygge et lille skur med de materialer man havde lyst til (=3000kr). Men vi må kun bygge et hus magen til det som jeg har vedhæftet - evt med et lille annex til redskaber eller lign.

Er der nogen der har idéer til hvordan jeg kan få materiale-omkostningerne ned i pris? Er der alternativer til GulGratis og BlåAvis? Har ikke haft ret megen held med at lede efter materialerne dér...

/arno
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at vide helt hvilke materialer osv det omtalte skur består af troe jwg da fint du kan lave det billigere end de 10.000 kr. Men start med en materiale liste og regn ud hvad du skal bruge af materialer incl søm og skruer.

Der er mange penge at hente ved at vide hvad man skal bruge og kun købe det de billligste steder. Og det er langt lettere at få et tilbud når du har en præcis liste over materialer.

En anden mulighed er at undersøge om dette skur ikke kan ligne de små skure de forskellige tekniske skoler laver rundt omkring ?? De sæger oftest disse skure til materialeprisen, så det kunne være en mulighed for at få et billigt men OK skur på grunden.

Tag desuden en tur rundt i kolonihaven og se på om skurreglerne overhodles. Hvis de ikke er konsekvent overholdt burde du kunne få en disp for at lave en lettere anden udformning af dit skur.

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis