Forslag til Job.

Hej til Jer alle.

Jeg er uddannet automatikmekaniker, men har svært ved at finde et job i min omegn.

Jeg kunne tænke mig et job, evt. i udlandet, hvor man var afsted i nogen uger, og så var hjemme i tilsvarende tid. Jeg er blevet tilbudt et job i udlandet, men problemet er, at jeg skulle være afsted 4/5 af tiden. Jeg har kone og børn, og er derfor ikke interresseret i at skulle være alt for meget væk hjemmefra.

Geografisk placering af job er uden betydning, så om det hedder nordsøen eller Kina, spiller ingen rolle.

Er der nogen af Jer, der måske har et forslag til hvad man kunne søge ?


v.

didi
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne pege af noget montør arbejde.

Har du overvejet at blive montør hos nogle af de store vindmølle producenter ??

Men hvor i landet holder du til ??

Hvor lang tid er du villig til at være væk ad gangen ?? og hvor lang tid skal du være hjemme mellem opgaver ??

Inden du går igang med projektet så sørg for at konen er med på ideen, kig på hvad det tager af tid og hvordan en hverdag vil fungere for hende og unger uden du er hjemme.

Jeg har selv i 3 år argejdet hos firmaer der ligge mere end 100 km fra min bopæl. De første 1½ år arbejdede jeg delvis hjemmefra og delvis hos firmaet ( jeg var væk 2 -3 dage om ugen men hjemme hver nat) I det andet job arbejdede jeg på firmaet hver dag og det havde jeg i 1½ år inden firmaet flyttede afdelinge længere væk... men mere end 1½ - 13/4 time hver vej i tranmsport ville ikke fungere for os. Jeg aflevere ungerne hver anden uge, hver morgen i afleveringsugerne.

Så nu har jeg fundet mit et job kun 60 km væk og her er jeg hver dag... en smut tur for mig, men flere af mine kolleger cykler og syntes det er en vild afstand.

Så rigtig meget afhænger af hvem der er indblandet.

Tænk dig godt om, og held med projektet.

MVH Njord
Jeg vil umiddelbart tro at det vil blive svært at få en måned ude og en måned hjemme. Men forsøg, forsøg.....