Hønsefræser

Jeg har valgt køkkenhaven fra i år :shock: til fordel for andre gøremål. Men den skulle jo ikke gerne blive den rene ukrudtproduktion, så jeg overvejer at lade hønsene passe den. Naboen er dog meget lidt begejstret for en løsgående Caruso (har vi ufrivilligt prøvet) og de skulle helst koncentrere sig om den rette del af haven :lol:

Derfor mangler jeg tegning, gode råd og erfaringer med en hjemmegjort hønsefræser - alternativt et link til en færdig hønsefræser til en overkommelig pris.
Jeg har valgt køkkenhaven fra i år :shock: til... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Jørgen.

Ser du gemalen nyder mig også helt fra Sjælland til hverdag (hvor han arbejder). Han er kun hjemme i week-enden, så langt det meste af knokleriet, det står jeg selv for :lol: Det er stort set kun, når det sjove og yderst uundværlige værktøj skal hives frem til overkommelige opgaver, at han får lov at lave noget. Derfor gemmes nogle ideer da også i skuffen til bedre tider...

Det kan dog godt være, at jeg har en mere spontan tilgang til arbejdsopgaver end sædvanligt er. Jeg har eksempelvis ikke noget udpræget behov for, at der konstant er "præsentabelt" her (læs jeg render ikke i hælene på nullermænd hver dag).

Men tak for rådet og hav en dejlig dag.
Linket til var i et indlæg ca. midt på siden, men her er det igen

http://www.tuppe.no/Honsefreser.pdf
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Efter at have set modellen, må tilståes, at sådan en havde vi også derhjemme som barn - til dem som hellere vil opdrætte kaniner-ænder var den også til brug for disse.
Grunden til indlæget --- ægene siges de så at være fra bur-høns?
NB-hvis det med fræser skal være effektivt, må du fjerne bunden, og komme en gris inden i.
Med et stort sommersmil
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis