spar 10 kr pr m2

:lol: :lol: Hej lige en lille historie fra en ny gds. jeg er igang med renovering af vores hus. Det omhandler det med at hente tilbud hjem på materialer, konen og jeg havde besluttet at købe et gulv i byggekram , de havde det i avisen 259 kr pr m2. Vi kørte ud for at se om det var noget ,vi vidste med det samme at det gulve ville vi købe bare ikke til den pris . sælgeren sagde vi kun finde en god pris ,Så vi kørte hjem målte op hvad vi skulle bruge ringede, for at få pris . Så lød beskeden at de kunne ikke sælge biligere ind den annocerede pris,for det var allerede sat 10 kr ned pr m2.Jeg tænkte vi skulle købe for ca 12000 kr så for under 500 kr i rabat dårlig handel .Men han stod fast på 259 kr.
Jeg søgte på nettet og fandt frem til et lille firma der handler med sammme producent ringede fik at vide det ikke var lager varer ved dem men de kunne få det hjem til 258 kr m2. Jeg fik også oplyst at bauhaus forhandlede dette gulv, Så kørte jeg forbi efter jeg havde fri for arbejde,det var til 249kr m2 jeg snakkede med en flink medarbejder ,han spurgte om jeg skulle bruge det nu og her for om nogle uger er det i avisen til 199 kr m2. Så en glad mand kørte hjem til konen for at fortælle at gulvet kunne hun få bare til et par tusser billigere .

gyb
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, sikke en lykkelig ende på din historie.

Man skal virkelig se sig omkring. Jeg har oplevet lign. ting ret ofte.

Velkommen i klubben af GDS'ere.

PS. Hvad er det for et gulv?

Øl er til tørst IKKE til trøst
:lol: Hej jeg har læst indlæg om multiplader bygget oven på planke gulv,at revne dannelser kan forkomme pågrund af gulvet arbejder,men kan forbygges ved at bruge murepap.jeg kan ikke se at fordi man lægge pap under at sådan et tyndt materiale kan stoppe at gulvet ikke kan arbejde og der ved danner revner i pladerne.jeg ville høre om der var andre der havde en anden løsning.

M.V.H Michael

gyb
Murpappet skal ovenpå gulvet. På samme måde som du har det som adskillelse mellem mur og sokkel.

Under giver det ingen effekt. :?

MVH Njord
Hejsa!

- Det er så rar en fornemmelse, at have gjort en god handel. og ikke mindst, at man ikke senere ser et tilbud på samme, og føler sig snydt.-

Her er penge at hente, ved at se sig godt omkring. Eller handle hos firmaer som har høj moral, med kunden i centrum.
-Har selv lige købt køkken, her var et prisspænd på kr 25,000 for præcis samme vare.- Så jo- man kan spare penge på at lave tingene selv.-
men ( måske ) endnu mere ved at sondere terrænet inden indkøb.

Med hensyn til multiplader på plankegulv:
Murpappet forhindre at multipladekonstruktionen ikke skal følge plankernes små bevægelser i bredde og længderetning. De arbejder i form af adskillelsen, som to selvstændige flader.
Forandringer i op og nedgående retning skal kunne elimineres i multipladekonstruktionen ved bundblokke samt forbandt i blokkene.

mvh retroo4

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

tak for rådet om murpap det var også oven på gulvet jeg mente og ikke under som det første indlæg jeg fik .Jeg havde bare hørt at nogen havde lagt tynd stål plade istedet for pap ved ikke om det var indbildning eller for at prøve noget nyt .jeg ville bare sikre mig inden jeg sætter multipladerne op ,for jeg har set hjemme ved min far hvordan det lyn hurtigt slår revner,skal lige nævne at han ikke brugte pap .
Har lige prøvet at bruge min nye dewalt 18v 2 amp det er en fornøjelse at få sådan en maskine i hånden skulle lave 4 huller med 64mm kop bor i 90 mm bjælke kørte igennem som smør .

gyb
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis