Markeringspinde

Jeg skal til at sætte af til havegange og bede i min nye have. Og jeg ville gerne have fat i en stak af de der pinde de også bruger når de markerer af til nye vejforløb. Men hvor pokker skaffer jeg dem henne? Jeg kunne selvfølgelig købet en lang pind på byggemarkedet og så selv save dem ud og spidse dem i enden.

Er der nogen der ved om de kan købes færdige?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja - det kan de! Ved dog ikke lige, hvor du får dem på Billund-egnen.

MEN en hurtig løsning er at købe hegnspæle (i stål), f.x. fra harald nyborg. De virkede fint for mig.

Mvh.

Jan R.
Tjoe.... men det tager også rundt regnet ½ time længere at banke pindene i..... ;-)
Hvis du skal eksperimentere med størrelser og vinkler etc. er hegnpælene lette at flytte rundt. Men ellers smut ud til stålhandleren og køb nogle længder rundstål og sav dem op?

Mvh.

Jan R.
Min far der er uddannet gartner har lavet en tegning, så jeg ved hvordan det skal se ud. Hele haven er fuld af små bambuspinde :-) lige nu. Så nu skal der sættes noget lidt bedre i, så der kan trækkes snore og lignede.

Men det kan da godt være, at det med en lang jernstang der bliver savet op er en god ide. Så kan jeg jo hente jernstænger til at trække sand af på samtidig. Det gør jeg.
Hent en favnfuld af de afstands pinde der er mellem trykimprenieret tømmer. Enhver tømmerhandel har dem liggende.
De har den perfekte størrelse og de er gratis.
Kan evt dyppes i maling, hvis du ønsker farvekode.
Husk at aflevere dem på containerpladsen efter brug.

Mvh Thomas

Hej..
De billige hegnspæle hos HN koster nu "kun" 100kr. for 20 stk og de kan jo genbruges til mange ting..
Hilsen
sniffer

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også