Tilbygning - rædsel

Så forfærdeligt kan det gøres. Set i en annonce.
http://www.2ma2.dk/lav-det-selv/tilbygning.jpg

Mvh. JørgenE
27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sikken en rædsel, men er den der når det skal sælges så trækker det prisen ned og det er jo godt med de ublu priser der er. Ja man ser detsværre meget af sådan noget, jeg har lige set en der har lavet en magen til, her i sommer, dog med gennemsigtigt tag, men det gør den jo ikke kønnere. Men de er nu dejlige at sidde ude i, de forlænger sommeren.

Peter Olesen's tær ville ikke kunne rettes ud hvis han så denne.

Hvad med en konkurrence hvor man skal sende det grimmeste gør det selv projekt ind.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej, og her gik jeg og troede, at det var sådan noget i gik og lavede, jeg må da sige, at i har da stil haha.

Mht. at konkurrere om det grimmeste byggeri, så vil jeg hellere lave en konkurrence om det flotteste byggeri/ombygning/tilbygning, som også vil gælde farvesammensætning.
Jeg kunne f.eks give en lille forsmag på hvilken byggeri mange kan lide, men jeg må først finde ud af hvorledes jeg kan indsætte billedet ind her.

------------------
Poul Erik

PE

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
En sand "øjebæ".

Jeg giver pev ret. Det er meget mere konstruktivt, at beskæftige sig med smukke og vellykkede.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Ja, så kommer mit indlæg jo til rette. Det der handler om at os "eksperter" skulle ligge billeder ind af de vidundere vi selv har banket sammen. Dette til inspiration til andre. Men jeg kan godt se at der skal arbejdes på en "idiot" sikker måde at ligge billeder op.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Peter.
Jeg mente ikke hvad vi selv havde lavet, måske lidt, man må da have lov at være lidt stolt af sit arbejde, specielt når bygherre får pris for det bedste/floteste byggeri. Men jeg mener også projekter som virkelig ser godt ud som andre har udført.
Kombinationen heraf giver mange gode ideer til hvad vi også kan lave.

------------------
Poul Erik

PE

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jamme - dette må så blive starten på Lav-hus's inspirationsarkiv.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Jeg synes det er en fantastisk idé at lave en billedbank hvor man kunne uploade sine mere eller mindre vellykkede lav-det-selv projekter. Dels til at give inspiration for andre, dels til at beskrive et projekt (et billede siger som bekendt mere end 1.000 ord...).
Så er det vel bare at bruge ThomasB's vejledning som jeg uden tilladelse bringer her:

Hej alle i billede elskere ... shocked)
Nu har jeg lavet et lille system til jer, så i kan vise jeres billeder i et, eller flere indlæg.
Gør følgende:

1. Gå ind på http://www.2ma2.dk/lav-det-selv/upload.php3

2. Vælg et billede, fra din computer.

3. Tryk på upload.

4. Kopier den "fede" tekst ind i dit indlæg her på lav-det-selv.dk.

Så enkelt er det.

Med venlig hilsen
ThomasB http://www.2ma2.dk/lav-det-selv/thefunnypage2.gif


Med venlig hilsen

Jørgen
Jeg skulle måske lige tilføje, at kommer der mange billedindlæg, kan vi eventuelt oprette en gruppe kun for billedindlæg. Jeg skal nok lægge indlæggene derover, men tænk lige på det, når I skriver overskriften, så den bliver dækkende for det billedet viser.

Mvh. Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også