Fælg navn.

Hej smile

Min søn har købt en Mitsubishi Colt, hvor der er alu fælge på. Og nu vil han så gerne have disse fælge af sin bil, men men men ,,,det kan han bare ikke ......for der er en slags "lås" på. Vi har ringet fra herodes til pilatus, og alle siger find ud af navnet på fælgene. Men hvad hjælper det når der som det eneste står MBN, og inde i midten står RH, andet er der ikke skrevet. Der er 5 stivere ( eller hvad det nu hedder :? ) . Ham der solgt den til vores søn, ved heller ikke hvad man skal gøre for at få de fælge af. Er der nogen af jer der kan hjælpe med gode råd?

Mvh Cirkelinedk sad

PS: Mitsubishi ved det heller ikke hjælpe........

Mvh Cirkelinedk med ønske om en god dag til alle.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!

I mange tilfælde er her mulighed for at banke en top ned over låsebolten.
Herved er her mulighed for at løsne bolten.
Alternativt kan man svejse en mørtrik på bolten for herved at kunne komme til at løsne denne...............

Håber på, at i kan bruge dette til et eller andet............... :wink:

mvh.retroo4

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Hej,

Jeg kan nu heller ikke se, at det vil hjælpe noget at vide navnet på fælgene. Der findes jo låsesæt i mange mærker som alle kan bruges til forskellige fælgfabrikater.

Det må da alt andet lige være et problem som de fleste værksteder støder på med mellemrum.

Prøv evt. at se nedenstående links som jeg fandt på google.dk

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=3eb7e58b%240%2424696%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26selm%3D3eb7e58b%25240%252424696%2524edfadb0f%2540dread14.news.tele.dk

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&frame=right&th=9b4a89fb213057cc&seekm=000001c303ea%24668245b0%240301a8c0%40autoatlas.local#link7

Med venlig hilsen

Claus Holm
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis