Her et venligt svar ;-)

Hej Jørgen
Jeg står stadigvæk ved mit indlæg vedr. intern diskussion. Der var heller ingen galde der blev hældt ud over registrede brugere, kun en opfordring til at svare på indlæg og ikke diskuterer internt. Jeg indrømmer gerne at overskriften Pissetræt af intern diskussion måske ikke hørte hjemme i dette forum. Men skrevet er skrevet. Og ville du have gemt indlægget kunne du jo bare have puttet det i over hækken, eller ændret overskriften. Jeg var/er jo ikke den eneste der var irriteret.......
Iøvrigt er den eneste grund til jeg ikke er registret bruger er, at jeg har dårlig erfaring med udlevering af privat mailadresse netop i denne slags forums. Sorry, men det gør jo ikke mig mindre hver end andre reg. brugere.
Og lad os så komme videre. Lås gerne tråden her.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Alex.

Du behøver ikke at udlevere din emailadresse ved tilmelding til denne side.
Det gode ved at være registreret, er at du kan rette i dit indlæg.

Forøvrigt tror jeg snart at JørgenE laver en konkurrence, om et eller andet, og så tror jeg kun at det er registrerede brugere der kan vinde. Hvis JørgenE laver konkurrencen om et eller andet, så vil jeg godt sponcere premien - en god flaske rødvin.

Dette indlæg skal vel flyttes til "over hækken"?

Mvh
ThomasB

PS. Hvis du er træt af intern diskution, så skriv direkte til Administrator-Jørgen, så vi undgår intern diskution wink

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 24-10-2002).]
Hej Thomas B.

Må jeg komme med et ydmygt forslag til din sponsorgave i stedet for rødvin, jeg får nemlig migræne af sådan noget.
Da jeg regner med at vinde konkurrencen, måtte det meget gerne blive SNAPS.
De bedste hilsner
Leon.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis