Naboens hæk

Vi har hidtil haft buske mellem vor og naboens have, de stod på nabogrunden da vor indkørsel går næsten helt ind til skel.

Nu har naboen, uden nogen aftale, ryddet buskene og opsat et 1,8 m højt trådhegn ca. en meter inde på sin egen grund, uden for hegnet har han plantet en ligusterhæk som har midten ca. 80 cm. fra skel.

(helt fint med mig, selvom det er grimt, hans uhyre af en hund kan ikke komme over, må nøjes med at fortælle at den helst ville æde mig).

Hvem skal klippe den og luge mellem hæk og skel?

Hilsen Aksel
Vi har hidtil haft buske mellem vor og naboens... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah sådan kunne det jo tolkes. :lol: :lol:

Jeg har også en hund der skælder lidt ud, men det er for at få opmærsomhed !!

Og er naboen som du ellers beskriver ham så er han jo bare et D... S... :roll:
der ikke ved hvad det vil sige at have dyr, så bare se at få fjernet dyret.
For nok er jeg Hunde ejer, men det skal værer sådan at vi alle kan være her, og en agresiv hund må bare af med "knoppen" Jeg ved godt at der er mange der tror at en hund bare er et stykke legetøj som kan smides hen i et hjørne når det ikke er interessant mere, sådan nogle menesker skal slet ikke have dyr, de kunne klare sig med en Bamse der kunne sige Moooaaaar når den blev vippet.

V.h Håndværkeren smile
Nu er det jo ikke alt der er lige skidt, så jeg tror lige jeg smækker en positiv oplevelse i enden af allerede skrevne.

Min nabo har to hunde, min nabo har lige bygget garage i skel, og vores hæk ligner noget der er løgn, eller rettere noget som hegnssynet ville barbere ned til ingenting.

Naboen gav mig disp. på tilbygning, og jeg gav ham disp. på garagen, jeg tegnede den sågar, derved havde jeg selv indflydelse på udseendet.

Hundene render inde ved dem selv, og kan godt være meget legesyge, og kommer de ind til os, beder jeg dem pænt om at gå hjem, og det gør de så.

Naboen og jeg har et hul i hækken, det kunne godt gå hen og blive døbt ølhullet :lol: Min nabo og jeg har nemlig et godt forhold til hinanden, vi skal nemlig begge kunne være der biggrin

Hurra for min nabo.

Mvh. Carsten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis