Filsecenter i kolding ?

Hej Til alle jer GDSér
Jeg mener at have hørt om et stort center i kolding eller omegn, som sælger klinker og fliser, men jeg kan dælme ikke finde det på nettet, så er der en der ved hvad det hedder og evt. et link.

Michael

Michael

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Ja du har ret i at der findes en ganske OK flisehandler i Kolding.
Han hedder www.hl-keramik.dk eller rettere det er linket.

Han har ofte et parti han giver en ekstra god pris på....

Men når du skal afsted så husk også på at der i Vejle ligger noget der hedder CC de importere fliser af rigtig mange slags. men de sælger ikke direkte. Omvendt betyder det at de rådgiver dig uden at de samtidig skal sælge... altså hvis/når du har fundet den rette flise så får du navn og nummer på den og gerne nogel prøver med hjem... du beslutter dig så stille og roligt ( derhjemme ) og du bestiller varen hus den lokale tømmmerhandel ( og her kan du jo oså forhandle pris efter evn eog ønske ) her linket til dem www.ccvejle.dk

Held med valget.

Jeg har selv handlet på begge måder til min fulde tilfredshed...

MVH Njord
har handlet fliser hos hl-keramik til køkkenet - det var ok omend lidt dyrt. I Kolding er der jo rigtig mange udbydere af fliser, især Bauhaus (billigere ende af skalaen) og Trælasten (god kvalitet).

HL-keramik ligger på sidevej til sdr.ringvej - nemmest hvis man kommer af motervejen at dreje af i Kolding Syd (evt. Kolding øst, og tage turen ned over havnen).
Takker for svarene, så skal vi da vist til og i gang med at planlægge bad og køkke, Puha ! det bliver en slem sommer. *ggg

Michael

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis