Vitz

Blondinen skriver til sin søn:

Jeg skriver disse få linjer til dig, så du ved, jeg skriver til dig. Hvis du har modtaget dette brev, betyder det at du har modtaget det. Hvis ikke, så giv mig besked, så sender jeg det igen.

Jeg skriver langsomt, for jeg ved godt du ikke kan læse hurtigt.

For kort tid siden, har far læst i avisen, at de fleste ulykker sker en kilometer væk fra hjemmet, derfor er vi flyttet lidt længere væk. Vi bor i et fedt hus. Vi har en vaskemaskine, men jeg er ikke sikker på at den virker. I går, da jeg smed vasketøjet i den, hev jeg i snoren, og tøjet forsvandt et eller andet sted hen.

Vejret kunne have været værre. I sidste uge regnede det kun to gange. Første gang i tre dage, og anden gang i fire.

Angående den jakke du ville have, så sagde onkel Peter, at hvis jeg sender den til dig med knapperne, vil det blive for dyrt, fordi knapperne er for tunge. Derfor har jeg revet dem af, og puttet dem i jakkelommen.

Far har fået arbejde. Han er stolt som en påfugl, for han har cirka femhundrede personer under sig. Hans job består i at slå græs på kirkegården.

Din søster Julie, der er blevet gift, har endeligt født et barn. Vi kender ikke kønnet endnu, så jeg kan ikke fortælle dig om du er blevet onkel, eller tante. Hvis det bliver en pige, vil din søster opkalde hende efter mig. Men jeg tror det vil kræve lidt tilvænning, at kalde sit barnebarn "mor".

Det går værre med din bror, Jan. Han lukkede bilen og glemte nøglerne indenfor. Han blev nødt til at gå hele vejen hjem, så han kunne hente et ekstra sæt nøgler, for at få os ud.

Hvis du møder Hanne, så hils på hende fra mig, hvis ikke, så lad være med at sige noget til hende.

Din mor Gitte

PS. Jeg ville lægge nogle penge ned i kuverten, men har allerede lukket den.

Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tænk, at du kan nænne at hænge hendes stakkels søn ud offentligt ved at afsløre, hvem han er datter af, Jørgen :roll: :lol: :lol:
Pyha det var godt, du kun skrev mit efternavn, for det er der ingen, der kender :lol:
:shock: Hedder du også Hansen - det vidste jeg virkeligt ikke, så havde jeg aldrig skrevet det :oops:

Hilsen Åse

Mvh. JørgenE
Det kan godt være det er sjovt, men jeg gider altså ikke hænges ud på nettet for det med bilnøglerne

-Jan- :lol:

PS. Skulle hilse fra Hanne
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis