Fejl på nye døre

Hej med jer

Jeg vil lige fortælle en lille historie om døre/karme købt i en butikskæde som kalder sig for byggemarked. Jeg vil ikke nævne navnet på kæden, men kun nævne at de har sparet h´et væk.....

Jeg købte for nyligt nogle indvendige fyldingsdøre. Da disse skulle samles skulle der tages af højden på dørpladen og karmen til mit projekt, da døre/karme ikke kunne fås i den højde jeg skulle bruge. Fair nok, men da jeg så havde monteret karmen i dørhullet og skulle hænge døren på viste det sig at hængselafstanden ikke var ens for karm og dør......
Der manglede ca 5 mm i højden for at hængslerne kunne skydes ind i låsene i siden af dørpladen. Frem med stemmejern for at få det til at passe igen, så spillede det.
Nå, da jeg så skulle til at montere min dobbelte dør viste det sig at karmen som standard var 8 mm for bred i forhold til de to dørplader som skulle passe til (var købt samlet). Dette opdagede jeg så også først da karmen var samlet og monteret i dørhullet. Så af med karmen igen og flytte den ene side af dørkarmen de ca. 8 mm længere ind for at dørblikket kunne gå i indgreb med låsen i døren.
Nu er det muligt det er mig som klumrer i det, men det lugter da lidt af 2.sorteringsmaterialer eller hva´ ????
Er der andre der har været udsat for noget lignende ????

Hilsen Kewin

Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nåeee...er det fix og (total) færdig du snakker om?????
Hos dem kan du spare dig fattig - har dog ikke haft næsen i klemme endnu, men nok fordi jeg går hen hos "naboen"
Sniffer

Sniffer  
Har fuldstændig opgivet det manglende H..... Den elendige bemanding af kasserne og sortimentssammensætningen er helt til hest....

- men nu prøvede jeg dem forleden, da jeg var i svar nød - og JA, sørme om de ikke havde et vådrumssystem, ja faktisk to forskellige. OG JA, sørme om ingen af systemerne var komplette, så det hjalp mig fedt....

Nå, man kunne jo lige snuppe den tandspartel med, jeg manglede......... ups, 8-10 mennesker i kø ved kassen (hvor ekspedienten ikke kunne finde varenummeret), den anden kasse naturligvis ikke bemandet en fredag eftermiddag i havesæsonens start......

Den lokale fliseskubber forbarmede sig over mig og solgte mig vådrumssystem og tandspartel efter lukketid - til en pris, der VAR BILLIGERE end det, jeg skulle give alene for membram-vævet hos det manglende h....... Gad vide hvem der har vundet en kunde???

Mvh.

Jan R.
:lol: Min svorger købte også fyldnings døre til hele huset i samme butik
,for ca 1.5 år siden næsten alle lister er blevet løse og han havde samme problem med at døre og kam ikke passede sammen uden en masse arbejde med tilpasning.Så det kan ikke altid svare sig at handle billigt.Han har købt ved swedor og er meget tilfreds med de nye døre og det var ikke ret mange hundrede kr i mer betaling.
M.V.H michael

gyb
Jeg føler en trang til at give mit besyv med på denne tråd.

I det store hele kan jeg kun tilslutte mig flertallet, da deres varesortiment er omtrent ligeså storslået og pompøs som Netto's grøntafdeling.

Jeg bruger dog stadig stedet til basis varer som elartikler, div. haveprodukter og tildels også mur- og trævarer. Men som Jan R. også er inde på, så oplever jeg gang på gang at deres "komplette løsninger" langtfra er brugbare. Og så er der jo også lige det med deres bemanding - eller mangel på samme. Ungarbejdere der ikke kan kende en skovl fra en spade, og en kassebemanding der ikke er en pølsevogn værdig.

Men hva fa'en - priserne er jo også derefter.

Det absolutte mest kritisérbare punkt er ifølge mine erfaringer deres returvare politik. Pengene tilbage - no way - og tilgodebeviser er der heller ikke noget af. Jeg skulle returnere en vare, og fik meldingen, at hvis ikke jeg skulle have noget i stedet for denne, måtte jeg vente til næste gang jeg skulle have noget hos dem, og så tage varen med her som betaling???

Customer satisfaction - i think not...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Hæhæ, det ser ud som om, at os fra Holstebro kan blive meget enige :lol:
Jeg køber som sagt kun det, jeg ved jeg kan få billigere, og som jeg ved hvad er. 8)

Mvh. Carsten.
Harald-Nyborg kæden er jo i samme familie som dem uden H (man kan ofte se de samme varer (egen brand) begge steder).
Har de samme dårlige kundeservice?
Jeg har handlet en del i HN, men har ikke haft brug for at bytte/returnere noget endnu.

Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis