Her er bestemt ikke meget liv.

Er her virkelig ingen.??????

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
BØH !
Jo vi er bare ved at samle kræfter til et ordentlig skrald, nu er det jo igen to og tre hjulede køretøjer der optager tiden.
Eller du har måske ikke fået pumpet "Cyklen " endnu ?


V.h Håndværkeren smile ( også en Fynbo )
Dejligt at høre at der er liv.
Jo den er netop ved at være køreklar skal lige have den synet, ved du hvornår på dagen jeg skal ringe for at få en tid , de gange jeg har ringet har jeg været nr. 17 og 24 i køen.

Vi ses måske ved Karoline :wink:

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Hej Fynbo.
Det nemmeste er altså at henvende sig direkte ved syningshallen for at få en tid, for fra nu af og til engang i Juni skal du regne med at skulle hænge i kø i temlig lang tid. :idea: Du kunne jo også forsøge dig i en anden by, jeg kan huske at det nogen gange kunne betale sig at ringe til synshallen i Fåborg da jeg boede på Thurø.
Held og lykke med det !!! :? :!: :?:
Og ja det kan da godt værer at vi mødes på Karoline en Søndag, jeg skal dog lige til Kjøvenhavnstrup for at hente det "nye" vidunder på tre hjul.

V.h Håndværkeren smile
Hvorfor ikke bestille via internettet?

Mvh. JørgenE
Der er åbenbart mange fynboer her :lol: jæ e sæl ei.

Jeg har bare ingen MC endnu, men konen har bevilliget det, der er bare nogen ting, som skal være færdige først, og hvem kan fortænke hende i at have den mening. biggrin

Jeg er ellers ved at tænke på at lave en udstationeringsaftale med den gamle :lol: han har nogle stykker, og kunne sikkert bruge noget mere plads, det synes jeg i hvertfald :lol: Min kære moder er også med på den ide, hun synes den var god 8)

Nå, det var bare lige et lille trut i hornet herfra biggrin

Mvh. Carsten.

PS. Håndværker, et nyt vidunder på tre hjul, du har da noget på tre hjul allerede. Samme mærke eller hva?
Hej Carsten. :lol:
Du ved da godt at nogen gange kan vi pludselig blive forelsket i noget der ser bedre ud, men det er stadig samme mærke. Det er nu det bedste for mig, når jeg nu har så svært ved at vænne mig til at rullen ikke skal værer i bund hele tiden. :oops:

V.h Håndværkeren smile
Haha, så kan jeg godt se det fornuftige i at få lidt begrænsning på.
Men det er nu altså heller ikke rart at køre vanvittigt stærkt på motorcykel, jeg bryder mig i hvert fald ikke om at køre alt for stærkt.
Nu har jeg selvfølgelig heller ikke prøvet en af de maskiner, hvor man ikke skovler vind ind :lol:

Jeg har forøvrigt et rigtigt godt billede af en sidevognsmaskine, som min far har, jeg kunne maile det til dig, hvis du kunne tænke dig at se det.

Mvh. Carsten
Hej Carsten. smile

Det ville da være meget fint, så skal du vel have min mail adr. og nu har jeg lige lært at jeg ikke må skrive min mail adr. på grund af ondsindede søgemaskiner der sender spam. så du får den lidt ude af facon. :oops:
skraedderen
Ø :lol:
stofanet.dk

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis