levering af jord mm.

Hej igen

Har i nogen gode idéer til hvor man får leveret jord og spagnum mm. fra.
Jeg regner med at det er billigst online, men hos hvem.


På forhånd tak

Mibimu
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den billigste måde at få leveret god kompost jord må være at køre på genbrugsstationen.

De plejer at have uddeling af gratis kompostjord mindst en gang om året, kør forbi og spørg hvornår det er i år, du må bo rimeligt tæt på den lokale.

MVH
Kim

MVH
Kim
Jeg har en stor mængde køkkenhave jord jeg skal af med - så hvis det kan bruges er du velkommen til at komme og hente - jeg hjælper gerne med at fylde din trailer ;o)

forresten jeg bor i Greve

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Jeg synes man skal passe på med blot at dele ud af sin jord. Jeg er sikker på, at man deler al mulig utøj inkl. dræbersnegle den vej. Selvfølgelig hvis jorden er varmebehandlet som den nogen gange er på genbrugsstationen, så skulle der ingen problemer være. Men det er den bare ikke her hos os, så jeg henter ingenting. Jeg afleverer kun ;-)
Citat fra idani

Jeg har en stor mængde køkkenhave jord jeg skal af med - så hvis det kan bruges er du velkommen til at komme og hente - jeg hjælper gerne med at fylde din trailer ;o)

forresten jeg bor i Greve


Takker for tilbuddet, men nu har vi fundet en vognmand der kan levere den jord der skal til. Og der skulle godt nok køres nogle gange med trailer for at få fyldt op.

Imorgen kl. 05.45 kommer han med masser af muld til os.

Så starter foråret for alvor.

Jeg kan næsten ikke vente

mibimu biggrin
Hej. Hvor meget måtte du give for jorden? Jeg står selv og skal bruge lidt til min kolonihave. smile
Vi fandt en der kunne levere 5,5 rummeter for 850,- inkl. kørsel.

Til den pris gad vi ikke selv ligge og køre jord i læssevis på trailer.

mibimu
biggrin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis