Chrysler påhængsmotorer

Hej Allesammen

Jeg har netop fået fingrene i en Chrysler 55HP model 559HD fra 1972. Motoren trænger til lidt istandsættelse og jeg har derfor haft snakket med et hav af bådcentre rundt omkring i DK.

Det har dog vist sig at det praktisk talt er umuligt at få stumper til sådan en motor. Er der nogen af jer der kender til en forhandler som har dele, pakninger og lign. til Chrysler.?

Med Venlig Hilsen
Thomas Brixtofte
Skibby.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har haft en ældre Evinrude motor. og da jeg skulle reparere den , gik jeg på biblioteket hvor de fremskaffede en reperationshåndbog , altså med alle relevante foto og tegninger ,
prøv det ,
måske hedder modellen noget andet også , måske er den identisk med andet fabrikat, det er nemlig en mulighed

god jagt

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
hej jeg har haft en mage ved, for mange år siden, den gang blev de imperteret af SMC volkswagen, siden blev navnet ændret til Force, men om de fortsatte med samme modeller, ved jeg ikke, men prøv at søge efter dette mærke, som vist stadig eksisterer. biggrin

venlig hilsen Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg ved ikke om han kan hjælpe dig, men jeg ved at han har hjulpet mig med en ældre (old gammel) Evinrude.

Prøv at kontakte det som hedder Ballurup Marine, det er det mest utrolige den mand kan skaffe (og ved).

Håber det hjælper

Team Eros

Steen Jakobsen

Det eneste sted i Danmark man for 6-7 år siden kunne få reservedele til Chrysler var i Dragør.
Jeg kan ikke mere huske hvad forhandleren hed, men jeg er sikker på at han også var/er Force forhandler.
Hej
Fandt du nogensinde et sted hvor du kunne få dele til din Chrysler påhængsmotor? Jeg har også en 35 hp med en 50hp blok på. Skulle gerne bruge lidt grej til den.
Mvh.
Kris
Annonce
Citat fra Krisxxx

Hej
Fandt du nogensinde et sted hvor du kunne få dele til din Chrysler påhængsmotor? Jeg har også en 35 hp med en 50hp blok på. Skulle gerne bruge lidt grej til den.
Mvh.
Kris

Jeg vil lige sige at der er mange dele at få fat i på ebay.comrolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja, der er også en del. Det ville bare være dejligt, hvis man kunne få delene her i landet. Så er frakten ikke så slem wink og hvis man skulle have fået det forkerte er det til at sende tilbage igen.
Tak for det hurtige svar.

Mvh.
Kris
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis