POP3 server ??

Hej

Jeg har en mail adresse hos TDC ....

Men jeg har kun kontakt med den på den ene af mine to computere...
Og grunden er at jeg ikke lige kan fine ud af hvad den indgående POP3 serveren hedder...

Kan du hjælpe mig ??

Jeg kører med Outlook hvis det har nogen betydning.

Tak for hjælp

MVH Njord
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

På min computer hedder den "pop3.mail.dk" Var det det du tænkte på?

mvh Anders
Hej..
TDC har desuden en fyldig anvisning på, hvad du skal skrive hvor, i opsætningen af outlook, så det (næsten) ikke kan gå galt..
hilsen
sniffer

Sniffer  
Ville det ikke være smartere at sætte den ene pc op til at hente post som imap istedet for pop3. Hvis den sættes op til imap, så sletter den ikke mails'ne på serveren og du så også hente den fra den anden pc, som kører pop3, som så sletter dem på serveren, når den har hentet dem. Jeg vil tro at TDC har en vejledning i opsætning af imap (typisk byttes pop3 ud med imap i server navnet). Det kun indgående post, som skal sættes op til imap. Til udgående post benyttes den samme server som til pop3.
Det ved jeg ikke om de gør.
Citat fra danpan

Ville det ikke være smartere at sætte den ene pc op til at hente post som imap istedet for pop3. Hvis den sættes op til imap, så sletter den ikke mails'ne på serveren og du så også hente den fra den anden pc, som kører pop3, som så sletter dem på serveren, når den har hentet dem.

Det kræver så blot, at man altid først henter post til den ene PC og først derefter til den anden. Det er dog ikke nødvendigt, hvis man blot sætter begge PC'er til ikke at slette hentede meddelelser. Så skal man dog huske med mellemrum selv at gå ind og slette de gamle meddelelser fra serveren, så postkassen ikke bliver fyldt op.
Jeg vil meget gerne kunne bruger min gmail i outlook....
Jeg har hørt at den kan bruges som POP3 mail.... men jeg kan ikke få det til at virker.... men jeg kan også få stå på det i har skrevet at det vidst ikke kan lade sig gøre.......

er der nogen der vil hjælpe mig....???? tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue biggrin biggrin biggrin
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis