netmaling

Hey

Jeg overtager min nye lejlighed på lørdag, og skal så i gang med den store malerrulle (blandt andet). Er der nogen der har erfaring med at købe maling fra www.netmaling.dk Jeg tænker her på pris og kvalitet.

mvh jan
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ingen erfaring med netmailing.dk, men har handlet hos www.paint4all.dk

Deres vægmaling svarer til Flutex fra Flügger, men koster langt mindre.

Lars

-------------------------
Det ser ikke umiddelbart ud til at de har særlig mange farver at vælge imellem?. Og hjemmesiden ser lidt skrabet ud, men det behøver selvfølgelig ikke at have noget med kvaliteten at gøre.

mvh jan
Du har ret. Der behøver ikke være nogen sammenhæng mellem kvaliteten af deres hjemmeside og deres produkter.

Jeg har ingen aktier i firmaet, men er bare godt tilfreds med deres vægmaling.

Jeg (læs: min kære hustru) har også prøvet deres panelmaling og den var ikke ret god. Men vægmalingen er til gengæld rigtig god og så til en særdeles attraktiv pris..

Lars

-------------------------
Hej....
umildtbart vil jeg sige at det ikke er specielt billigt..... idet man ikke kender kvaliteten af produkterne....
til alt grund arbejdet (sandspartel,grunder,væv) plejer jeg at købe i jem og fix.... så lige at prisen på forankringsgrunder er næsten 90kr mere på hjemmesiden end i jem og fix.... sandspartel er 110 kr dyre deres filt koster næsten 7 kr pr meter og den kan du få helt ned til 4 kr pr meter i kbh osv.
vil dog ikke købe vævklæber i jem og fix idet at det er noget tyndt pis

det jeg prøver at sige er at hvis man prøver at spare så mange penge som muligt på matrialerne til grund arbejdet som egentlig er det samme lige meget hvor du køber det så har man flere penge til at købe maling som jeg syntes er det eneste sted hvor man ikke skal spare idet at man kan se om man har brugt en ordentlig maling men man kan sagtens finde mærke vare til en fornuftig penge så her den anden dag på Amager at de havde dyrup til 249 for 10 liter
vh
Bjørnen

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
Jeg har købt masser maling hos netmaling, det er fin kvalitet, men dengang jeg købte der (et par år siden) var prisen meget billigere det kunne det fint betale sig, men siden har de sat deres priser meget op, og jeg er enige Bjørnen om at du NEMT kan finde alle de ting du skal bruge langt billigere andre steder...

Personligt er jeg holdt om med at handle der kun pga. deres priser deres service og kvalitet var ellers fin.....

Det er ikke altid ting er billige bare fordi folk kun har en hjemme side og ikke en rigtigt butik - forstå det hvem som kan... :shock:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også