Tråden er låst

Brænde foræres væk

Hej!

Jeg har en hel del m3 brænde, som jeg ikke selv har behov for. Det ligger i min staldbygning og jeg har brug for pladsen. Desværre er det opmagasineret lige udenfor rummet hvori, jeg opbevarer savsmuld til mit stokerfyr, så det er støvet af savsmuld.

Under alle omstændigheder er det til fri afhentning for hvem, der måtte have lyst biggrin

Jeg bor nær Faaborg.

Skriv en besked, hvis du er interesseret, så kan vi ringe sammen og aftale nærmere.

Venligst, Badusen

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Badusen

Jeg er interesseret i noget af dit brænde ihvertfald (opbevaringsplads er problemet). Men jeg ville da godt have lidt mere info, såsom hvor meget har du, er det savet og kløvet, hvad slags træ er det, og ikke mindst hvor i nærheden af Fåborg er det du bor.

Svigerfar er kapret til at give en hånd, de bor i Millinge og så var det jo nærliggende at besøge dem og samtidig "lette" dig for noget træ. Evt. kan du skrive en PM til mig.
Citat fra badusen

Hej!

Jeg har en hel del m3 brænde, som jeg ikke selv har behov for. Det ligger i min staldbygning og jeg har brug for pladsen. Desværre er det opmagasineret lige udenfor rummet hvori, jeg opbevarer savsmuld til mit stokerfyr, så det er støvet af savsmuld.

Under alle omstændigheder er det til fri afhentning for hvem, der måtte have lyst biggrin

Jeg bor nær Faaborg.

Skriv en besked, hvis du er interesseret, så kan vi ringe sammen og aftale nærmere.

Venligst, Badusen


HEJ BADUSEN.

Jeg er meget interesseret! Kontakt mig gerne på 60213772, gerne sms.biggrin
Det gør hun nu nok ikke Rammo, prøv lige at se på datoen.

Det der er tilbage af brændet ligger trygt og godt i mit skur cool cool .
:-)
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis