Gratis brænde

Hej!

Jeg har en hel del m3 brænde, som jeg ikke selv har behov for. Det ligger i min staldbygning og jeg har brug for pladsen. Desværre er det opmagasineret lige udenfor rummet hvori, jeg opbevarer savsmuld til mit stokerfyr, så det er støvet af savsmuld.

Under alle omstændigheder er det til fri afhentning for hvem, der måtte have lyst biggrin

Jeg bor nær Faaborg.

Skriv en besked, hvis du er interesseret, så kan vi ringe sammen og aftale nærmere.

Venligst, Badusen

Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra badusen

Hej!

Jeg har en hel del m3 brænde, som jeg ikke selv har behov for. Det ligger i min staldbygning og jeg har brug for pladsen. Desværre er det opmagasineret lige udenfor rummet hvori, jeg opbevarer savsmuld til mit stokerfyr, så det er støvet af savsmuld.

Under alle omstændigheder er det til fri afhentning for hvem, der måtte have lyst biggrin

Jeg bor nær Faaborg.

Skriv en besked, hvis du er interesseret, så kan vi ringe sammen og aftale nærmere.

Venligst, Badusen

Jeg er interesseret
venlig hilsen
Jørgen
62220296
Hej Joer ... tjek lige datoen på det oprindelige indlæg ;-)

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Jeg kan så tilføje at brændet ligger hjemme hos mig (samt lidt på mit fjernlager) og det var så allerede i sommers jeg var ude med riven.

Så Jørgen du gik glip af noget, og jeg sender stadig en venlig tanke til Badusen når jeg sidder i min lune stue 8) 8) .
hej vil da gerne skaffe dig af med dit brænde hvis der er mer tilbage ?
for jeg går og venter på mit nye fyr blir installeret på onsdag først. og mangler noget til min brændeovn.
mvh christian
Se lige på datoen igen, Chrisbi! :)

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Du bliver måske skuffet. Det er ca. 3 år siden opslaget var her.
Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
vil det sige der ikke er mere brænde :)
Jeg tror jeg skal bruge noget om 3 år, mon han stadig har noget liggende til den tid :-)
Badusen er nu godt nok en hun :-)

Og der er ikke mere brænde tilbage, det er gået op i røg bogstavlig talt. Men det var dejligt så længe det varede. Men jeg er klar igen hvis nogen har noget brænde de vil af med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis