Bagemaskine - anden del...

Nu er vi jo en del, der har haft bagemaskine et stykke tid: http://www.lav-det-selv.dk/viewtopic.php?t=7203&highlight= - foruden dem af os, der havde den, før jeg begyndte at interessere mig for sådan en :wink:

Så nu må det være på de tider, at vi følger lidt op på, om den rent faktisk har gjort lykke eller er havnet bag i skabet som hos JørgenE i sin tid.
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmm...hvordan bærer man sig at med at stemme????
Der er vist noget jeg har misset for jeg kan ikke finde ud af det..
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Ja, det er altså mig, som har stemt, at jeg ingen har endnu. :lol:
hi..jeg har fået sat min stemme..er jo ligeså vigtigt som et folketingsvalg...
sniffer

Sniffer  
Efter at have læst de mange begejstrede rapporter om bagemaskinernes fortræffeligheder har jeg såmænd været lidt fristet til at købe én, men det, der holder mig tilbage er kapaciteten.

Jeg har ikke lyst til at bage hver dag (læs: gider ikke), så når jeg endelig bager er det som regel en stor portion (4-5 kg mel), hvor det meste ryger i fryseren.

Så jeg har stemt "har desværre ikke én"

TS
Annonce
ØHHHHHH

Sørensen.....

Er ideen med en bagemaskine ikke netop at man bager hverdag, eller næsten. Det er jo for at få det friske brød. Og da man bare fylder råmaterialet i den om aftenen og stiller timeren... Så er der frisk, duftende brød klar til morgenmaden !!

Jeg har ikke selv en ( endnu ) men jeg tror da det er på den måde den tænkes brugt. Om på den måde er der jo ikke behov for at få de store mængder brøb bagt hvergang, du sparer at fryse det meste ned til senere brug 8)

MVH Njord
Citat fra njord

Er ideen med en bagemaskine ikke netop at man bager hverdag, eller næsten. Det er jo for at få det friske brød. Og da man bare fylder råmaterialet i den om aftenen og stiller timeren... Så er der frisk, duftende brød klar til morgenmaden !!


Jo, hele pointen er jo, at argumentet "jeg gider ikke bage..." ikke holder, fordi det er så latterligt nemt at sætte et brød over smile

I øvrigt sparer man jo energi/penge til først at fryse det varme brød ned og derefter måske bruge ovnen til at varme det op igen, når det skal serveres.

Jeg har stemt "en gang om ugen" - vi bruger den 2 gange hver weekend og derudover hver gang en af os er hjemme p.g.a. fridag, ferie, sygdom o.s.v.

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
:shock: Er der virkelig ingen bagemaskiner, som er havnet inde bag i et skab endnu?

Jeg bruger fortsat min med stor glæde - mindst 2 gange om ugen. Den var i.ø. fortræffelig til at ælte modelervoks, mens influenzaen var på sit højeste :lol:
Jeg lod mig også trække med i bølgen af folk der købte -- har brugt maskinen med stor success nogle gange, men den står nu i kælderen for det meste cry
Joehh.... Det er vel sandt nok at ideen er at bage friskt brød hver gang! Men jeg kan jo se at de fgleste bruger den en gang om ugen, så skal brødet da også i fryseren, ikke? Eller spiser i 6 dage gammelt brød sidst på ugen?

Men, igen, jeg er da fristet til at prøve so ein ding.

TS
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis