Skrevet af DVD den 06-03-2009 12:18
Lige så i ved det så er Jvk faktisk ikke Dvc godkendt som de selv skriver på deres hjemmeside.
Nu tror jeg at DVD skal passe lidt på med at udtale sig om noget han måske ikke kan dokumentere.
Nu er det sådan, at Jydsk Vindueskompagni (JVK) og alle andre DVC godkendte producenter sagtens kan dokumentere at de er DVC godkendte. Hvis vi tager JVK som eksempel så hører de under det der hedder Alvido og det kan man se
her. Det vidste jeg ikke før jeg fik det ad vide af dem. Så fair nok hvis DVD har søgt som jeg gjorde til at starte med. Det samme gælder nok for nogle andre firmaer hvis de ejes af andre.
Da jeg ville finde JVK på Vinduesindustriens hjemmeside, så kunne jeg heller ikke finde dem under JVK eller Jydsk Vindueskompagni. Men da jeg kiggede under A på listen som man kan se
her så er Alvido nr. tre i rækken.
Siden brugte jeg også rigtigt meget til at sætte mig ind i hvad DVC er for en garantiordning. Den dækker bl.a. hvis firmaet man har købt hos går neden om og hjem dagen efter man har fået sine produkter, så er der stadig 5 års produktgaranti som en sikkerhed for forbrugeren.