Erfaringer med Bedst og billigst vinduer?

http://www.bedst-billigst.dk/

er der nogle handlet der?
http://www.bedst-billigst.dk/ er der nogle... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er der nogen som i dag kan anbefale Bedst og Billigst? Er de gode til at udbedre "skaden" eller skal man bare holde sig væk?

Du får hvad du betaler for, pris og kvalitet følges ad.

Du behøver ikke at finde luppen frem for at se forskel på billigfabrikanterne og så dem hvor tingene koster noget mere.....

Mvh Jax
Skrevet af dolander den 07-01-2009 14:02
Er der nogen som i dag kan anbefale Bedst og Billigst?

Som du sikkert har læst, er der blandede oplevelser med Bedst & Billigst - og deres service. Jeg har ikke selv erfaring med firmaet, men en på min vej har bestilt produkter derfra til ombygningen af deres hus - og uden problemer. Spørgsmålet er bare, om det er pengene værd at købe de billigste vinduer, når de dyre fabrikater er faldet så meget i pris. Jeg har fået et tilbud på 7 vinduer og montering fra et agenturfirma, som sælger vinduer fra Litauen samt den lokale tømrer, som får vinduerne fra en lokalt vinduesfabrik. Prisforskellen er kun 2000 kr. og de danske vinduer er tilmeld træ/alu, hvor de udenlandske er fyrretræ.

Mvh.
Kim

Hvis i ikke allerede ved det kommer bedst og billigst i Basta i morgen kl. 20.50, så kan de lære det!!

Fra tv2.dk

Basta d. 29. januar

Danskerne udskifter vinduer og døre i deres boliger som aldrig tidligere, og konkurrencen på prisen er benhård. Mange falder for det billigste tilbud, men må ofte sande, at det ikke er det bedste. Dårligt træ og forkerte mål er blandt de mange fejl, køberne efterfølgende kæmper med. Basta går på jagt efter de dårlige leverandører.

Se Basta hver torsdag 20.50
Okay, må vi da lige se.

Takker for infoén.
Annonce
Skrevet af Glasbørge den 18-12-2008 10:14

JVK og B&B´s produkter kender jeg ikke 100% men jeg kunne forestille mig at der ikke er noget der hedder knastfrit træ i deres produktprogram,
Jeg har købt hos JVK (Jydsk Vindueskompagni) nogle gange. Derfor ved vi at de i dag laver alle deres malede elementer som ikke tages fra deres lagersortiment i fingerskarret træ med en minimum kernetræsandel på 90%.

Derudover så er de DVC godkendt og producere udelukkende i Danmark (Det betød ihvertfald meget for vores valg). De gange vi har købt vinduer og døre hos dem og fik dem leveret i den aftalte leveringsuge og tid. Vi blev ringet op dagen før af vognmanden og fik oplyst et tidsinterval på et par timer hvor de ville komme indenfor næste dag - og det gjorde de.

Alt i alt har vi været meget tilfredse med både deres vejledning, service priser og produkter.
Skrevet af sydsjælland den 28-01-2009 20:25
Skrevet af Glasbørge den 18-12-2008 10:14

JVK og B&B´s produkter kender jeg ikke 100% men jeg kunne forestille mig at der ikke er noget der hedder knastfrit træ i deres produktprogram,
Jeg har købt hos JVK (Jydsk Vindueskompagni) nogle gange. Derfor ved vi at de i dag laver alle deres malede elementer som ikke tages fra deres lagersortiment i fingerskarret træ med en minimum kernetræsandel på 90%.

Derudover så er de DVC godkendt og producere udelukkende i Danmark (Det betød ihvertfald meget for vores valg). De gange vi har købt vinduer og døre hos dem og fik dem leveret i den aftalte leveringsuge og tid. Vi blev ringet op dagen før af vognmanden og fik oplyst et tidsinterval på et par timer hvor de ville komme indenfor næste dag - og det gjorde de.

Alt i alt har vi været meget tilfredse med både deres vejledning, service priser og produkter.

Det er da godt at du har haft et godt køb der, da jeg har hørt historier der er lige så slemme om dem, som dem fra bedst&billigst.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Nå, det er fordi de sælger en anden vinduesproducents produkter !! så burde de jo bare skrive det i stedet for at skrive at DE er DVc godkendte

Skrevet af DVD den 06-03-2009 12:18
Lige så i ved det så er Jvk faktisk ikke Dvc godkendt som de selv skriver på deres hjemmeside.

Nu tror jeg at DVD skal passe lidt på med at udtale sig om noget han måske ikke kan dokumentere.

Nu er det sådan, at Jydsk Vindueskompagni (JVK) og alle andre DVC godkendte producenter sagtens kan dokumentere at de er DVC godkendte. Hvis vi tager JVK som eksempel så hører de under det der hedder Alvido og det kan man se her. Det vidste jeg ikke før jeg fik det ad vide af dem. Så fair nok hvis DVD har søgt som jeg gjorde til at starte med. Det samme gælder nok for nogle andre firmaer hvis de ejes af andre.

Da jeg ville finde JVK på Vinduesindustriens hjemmeside, så kunne jeg heller ikke finde dem under JVK eller Jydsk Vindueskompagni. Men da jeg kiggede under A på listen som man kan se her så er Alvido nr. tre i rækken.

Siden brugte jeg også rigtigt meget til at sætte mig ind i hvad DVC er for en garantiordning. Den dækker bl.a. hvis firmaet man har købt hos går neden om og hjem dagen efter man har fået sine produkter, så er der stadig 5 års produktgaranti som en sikkerhed for forbrugeren.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også