Erfaringer med Bedst og billigst vinduer?

http://www.bedst-billigst.dk/

er der nogle handlet der?
http://www.bedst-billigst.dk/ er der nogle... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Jeg har købt 8, meget forskellige vinduer fra firmaet. Prisen er god og kvaliteten var i orden.
 

Benfriend 

Hvorfor er Morten B M's indlæg slettet? Har nogen bedt om at få det slettet, evt. nogen fra Bedst & Billigst ?

Jeg har selv slettet nogle indlæg her, efter forhandlinger med Bedst & Billigst.

Måske andre har oplevet de samme metoder anvendt ?

Jeg er blevet kontaktet flere gange af Bedst & Billigst med forskellige hensigter om at udbedre mine reklamationer, dog lige med en påmindelse om, at det så måtte være rimeligt at jeg slettede mit indlæg her.

Det må bare være sådan at alle skal behandles ordentligt, ikke kun dem som formår at svine Bedst & Billigst til de "rigtige" steder. De gav jo mig den kolde skulder indtil denne tråd blev et problem for dem. Havde tråden ikke skabt problemer for B&B er min påstand at ingen af os havde hørt fra dem igen. Men det er naturligvis en påstand!
Jeg er helt enig med dig kterman.. det er ikke et firma for kunder med sarte nerver og de mange negative indlæg er sikkert kun en promille af alle de sager B&B har haft kørende...
Der kan let ske fejl og dem tørrer B&B altså konsekvent af på deres kunder...
Annonce

Jeg stod og skulle vælge mellem billige vinduer og Velfac400. Vi var i udstillingen i Karslunde med en utrolig sød dame. Vores søn på 11måneder var vilde glad og havde for meget energi. Han løb rudt i butikken og rev reklamer ned fra hylder og var helt umulig. (hvade lige snakket om at komme igen en anden dag.) Men den venlige sælger taklede det rigtig godt, og fik os til at følge at det var ok ;o) Meget behagelig sælger og en udstilling med et stort udvalg.
Valget endtet med Velfac400 da der var en verden til forskel på de produkter og kan slet ikke sammenlignes. Men HAVDE valget faldet på billige vinduer, vil vi ikke havde valgt Best&... da de forskellige historier herinde virkede meget skæmmende. Den med levering om aftenen i mørke, satte sig hårdest. Men de andre hjalp også meget til.
Jeg er meget glad for at kunne læse om problemer som opstår, så jeg selv kan tage forbehold på disse. Hvis Best&... ikke er enige i div. indlæg kan de evt. kommentere dem, da de alligevel læser dem.


 

Ja det har jeg også. Havde på et tidspunkt fundet en stor facadedør på deres hjemmeside under fanen restlager. Prisen på døren var okay, men valgte at takke nejtak da jeg skulle betale fordi de forlangte ca 400 kr for at finde den dør på lageret for at jeg så ville afhente den hos dem.  Bare jeg da kunne gøre det samme ved mine kunder når jeg henter tagpap på mit lager :-)

Hilsen Tagdækkerclaus.

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Erfaringen siger at de billige vinduesfirmaer leverer kvalitet der følger prisen - Man skal tænke sig godt om før man begynder at skifte sine vinduer ud - et godt vindue skulle meget gerne kunne holde minimum 25-30 år. JVK og B&B´s produkter kender jeg ikke 100% men jeg kunne forestille mig at der ikke er noget der hedder knastfrit træ i deres produktprogram, og så får man altså nogle rigtig grimme gule pletter i den hvide maling efter lidt tid. Jeg vil anbefale at bruge et vinduesfirma der har kernetræ/ evt. fingerskaret. Det har f.eks Velfac ( som jeg dog ikke vil anbefale på grund af deres problem med kuldebroer ). Man kan overveje UnikFunkis som leverer 100% kvalitet til en god pris. Jeg kender en del folk der har fået vinduer/døre herfra og de kunne ikke være mere tilfredse.
Held og lykke.

<p>Mvh Glasbørge</p>
der er vel også overvejelser omkring indbrudssikring af vinduer. Jeg ved ikke hvem, men jeg har hørt at nogen skulle lave vinduer hvor ruderne ikke lige er til at få ud, og som også har nogle specielle beslag som forhindrer uautoriseret åbning udefra... Det er vel næppe de billigste vinduer der har disse egenskaber. Jeg ville personligt hellere have at tyven går ind til naboen istedet for hos mig...
Velfac 400serien som jeg lige har sat i huset igår, er indbrudssikker. Men muligheden for at smadre vinduet findes stadig. Det larmer godt nok. Man kan også vælge det med lamineret glas, så der skal mere end en sten til. Men $$$. Jeg har også valgt lås på dem alle, men igen ved jeg ikke hvor meget det hjælper. Vil man ind/ud smadre man vel bare hele ruden.

 

Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også