Erfaringer med Bedst og billigst vinduer?

http://www.bedst-billigst.dk/

er der nogle handlet der?
http://www.bedst-billigst.dk/ er der nogle... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har aldrig oplevet et mere skummelt firma med mafia agtige metoder. Toppen var da "Benny" stolt fortalte at han optog alle samtaler de havde med folk UDEN at gøre opmærksom på det.... hvorfor mon - Kan det være fordi han VED der opstår problemer!!

Listen over deres synder er lang, men jeg kan i flæng nævne at man lover "at man bliver kontaktet for at aftale levering" på det tidspunkt de vil have en til at skrive under. Når tingene så kommer (og her kan de ikke give et tidspunkt up-front med større nøjagtighed end indenfor 2 uger) skal man acceptere et 2 timers interval en dag de dikterer UDEN noget valg, blot få dage efter... og når man så beklager sig over at have fået et andet indtryk ringer selveste über-sturban-fuhrer Benny op og truer og fortæller man er løgner... Den mand må have et meget lille selvværd eller have fået bank som lille... stakkels ansatte som skal arbejde for sådan en type. Tænk sig at arbejde et sted hvor overvågning og skideballer er på daglig dagen!!!

Jeg har også oplevet at skulle skrive under på varemodtagelse af vinduer, som ankom på en palle (i øverigt kraftigt forsinket så det var blevet totalt mørkt), skruet sammen, uden jeg havde en jordisk chance for at komme til dem alle sammen, og da lastbilen ikke ville parkere, og derfor ulovligt spærrede min trafikerede gade, var det hele meget stressende... lidt af et trick for at få kunderne til hurtigt at skrive under.

Naturligvis var vinduerne IKKE som telefonisk lovet, og jeg ringede og ringede og ringede uden nogen tog sig af det... ingen havde bemyndigelse til noget som helst (skønt firma at arbejde i ...not)...og først da jeg via TV journalist forbindelser fik gjort dem interesseret i sagen, kontaktede Benny mig..... Så var den ansatte som havde solgt mig vinduerne pludseligt ikke ansat mere ... Men hvad kunne jeg bruge det til??? .. jeg stod stadigt med for 25+ tusind kroner vinduer som var forkerte... han nægtede at tage dem tilbage, og kun pga frygten for at hans metoder ville blive afsløret i TV, gik han med på at sælge mig nogle nye til kostpris (hvilket så kun var 8 tusind).

Den eneste årsag til jeg handlede med ham igen, var at jeg var tvunget til at køre med en ikke standard størrelse døre, og der er konkurrencen meget lille fra andre..

Belært ville jeg ALDRIG handle med den dubiøse gangster agtige Benny type mere... lur mig om han ikke ender på forsiden af ekstrabladet eller i kontant meget snart ...

...indtil da tjener han så enormt mange penge, at han kan være skide lige glad med at han trækker en lid strøm at utilfredse kunder efter sig.. Benny griner bare hele vejen til banken....


.... farcen fortsætter! Så kom mine døre endeligt… jeg var som før nævnt blevet påtvunget et leveringstidspunkt og da jeg gjorde indsigelser, fik jeg som bekendt tørt på at selveste Benny.
12 min før intervallet indtræf ringede chaufføren og fortalte han ville være der en time og 12 min efter - fint nok det var som aftalt….det som IKKE var aftalt var han først var 2 t og 42 min efter, hvilket var en 1/2 time efter det interval var udløbet som jeg blevet mig dikteret.

Gælder påtvungede intervaller kun den ene vej?!?!??!

Det var til at leve med hvis han så havde været hos mig, men han stod 900 meter væk og nægtede at køre længere, på trods af at jeg kunne fortælle ham at tilsvarende lastbiler havde været der nede mange gange…
Jeg havde på forhånd gjort den kontor dame som ringede omkring levering, opmærksom på at jeg ikke var trucker og intet begreb havde om hvorvidt en lastbil af deres størrelse kunne køre derind, men kunne fortælle at jeg få uger før havde fået leveret vare af en lastbil med kran fra en trælast, og han havde ingen problemer. Vores nabo har også fået alle deres byggematerialer og elementer på lastbil uden udfordringer.

Hvorfor er det mit problem at Bedst-Billigst åbenbart bruger ekstremt store lastbiler (for at spare penge) eller har meget lidt villige chaffører?!?!?!?

Anyway - han ville ikke gøre forsøget, og var meget stresset fordi han var sent på den. Så jeg kunne få losset mine døre af ude ved landevejen. (lækkert…så kunne vi se hvor lang tid der gik før de var væk)
Jeg fortalte at det var et sommerhus område, og jeg ingen kendte, eller havde nogle til at hjælpe mig, men at jeg derimod havde siddet 2 1/2 time i bilen og ventet på ham (fordi vores hus er lukket ned og er pisse koldt) … han foreslog at jeg fandt en måde at hente dem på hvis jeg ikke ville havde dem derude (alternativet kender vi jo alle sammen.. det er 125 kr pr døgn i 'leje' og endnu engang at betale levering)… det endte med at jeg (undskyld nabo) huggede min nabos heldigvis ikke aflåste trailer og kørte over for at hente dem..
Nu var problemet bare at man ikke kunne bære dem, end ikke to mand da de var så tunge.. så de kunne kun transporteres via sækkevogn….så via sækkevognen kom de over på traileren, som var alt for lille, og tippe punktet lå sådan at dørene væltede ud… så jeg måtte klodse dem op og bad til højere magter om det gik (han var naturligvis grundig nok til at minde mig om det igen naturligvis var for mit eget ansvar - ja tak makker - det er fantastisk som man pludseligt tager ansvar med et shotgun for tindingen)
Så havde jeg regnet med at have fået lidt hjælp med sækkevognen, så jeg kunne få dem af når de kom frem 900 meter længere nede af vejen .. men da de først var oppe ville han have sine penge og videre…han var mega stresset, og tydeligvis kørt hårdt…. men det er sikkert Benny style…... igen havde jeg intet valg.. jeg kunne ikke besigtige dørene, da de dels var skruet sammen på en minipalle, dels nu lå på min alt for lille trailer, og fordi det var mørkt på den landevej han ville overdrage dem til mig…. nægtede jeg at modtage ville det koste 'straf' på 125,- om dagen.
Fedt nu stod jeg med nogle døre som var betalt, på en mørk landevej, i en alt for lille 'lånt' trailer, ene mand i et vinterlukket sommerhus område, uden at ANE hvordan jeg skulle få dem af traileren og væk fra vejen ….. lige i det sekund kunne mine anbefalinger af bedst og billigt ligge et meget lille sted…
Temmelig træls at folk har haft så meget bøvl med dem..

Personligt har jeg kun haft gode oplevelser med dem.. Jeg bestilte, fik leveret, godkendte, og betalte.. 10-4..

Jeg har i forvejen monteret vinduer nogle vinduer fra Jvk og jeg syntes helt ærligt at dem fra B&B er pænererolleyes

De virker til at være god kvalitet.. Men nu er jeg jo ikke håndværker..

Mvh Mærsk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
jeg har prøvet vinduet.dk, det er nu også flotte produkter. Leveringen. Nu bor jeg ikke i et sommerhus, men ud mod en hovedvej, så her var heller ingen problemer.
Eneste problem er deres hjemmeside.

Custom mål med vinduer under 1/2 meter kan siden ikke tage.

Men ellers thumbs up.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra Mærsk

Temmelig træls at folk har haft så meget bøvl med dem..

Personligt har jeg kun haft gode oplevelser med dem.. Jeg bestilte, fik leveret, godkendte, og betalte.. 10-4..

Jeg har i forvejen monteret vinduer nogle vinduer fra Jvk og jeg syntes helt ærligt at dem fra B&B er pænererolleyes

De virker til at være god kvalitet.. Men nu er jeg jo ikke håndværker..


Deres produkter er fine - Det er deres (gangster) metoder og totale mangel på forståelse for ordet "kundetilfredshed" som er deres udfordring. Desværre virker det meget som om det starter ved Benny selv, der lever i en lidt anden verden end resten af det normale forretnings DK.

Jeg tror det firma med det rette og professionelle ledelses team kunne vokse sig langt større. I virkeligheden er det et klassisk eksempel på mis-management, og dermed i princippet et fantastisk opkøbsobjekt for en driftig venturekapitalist.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg har arbejdet for Bedst & Billigst (Benny Kaslund), og kan sige af de produkter jeg har set har været fine, selfølgelig vil kan kunne finde fejl på nogle af deres vinduer og døre, men det vil jo kunne fore komme.

REDAKTØR: Et par afsnit er slettet, da der er tale om interne oplysninger fra en som tidligere har været ansat og ikke fra en kunde.
LDS er et brugerforum og ikke et sted for ansattes fustrationer eller interne oplysninger om et firma. Kun derfor er der slettet i indlægget!

Så det er op til dig hvor du køber dine vinduer, men jeg tænker ikke særligt højt om Bedst og Billigst, døre og vindure og mindre om Benny Kaslund, men han kan tjene penge det kan man sige.lol.
Evt. Google Benny Kaslund, så kan i læse flere gode Historier.
Føj for en ka'l. Den Google søgning på navnet er grim læsning.
Hej,
Er der nogen som har hørt noget nyt om Benny Kaslund - nogle nye erfaringer?
Jeg vil gerne i kontakt med dig. Er du stadig at finde i det her forum?
Har kun gode erfaringer med dem, har haft punkteret rude 2 gange uden problemer. Der er knast gennemslag, men man får hvad man betaler for. Udemærket kvalitet
Hvis man ikke ønsker knasr gennemslagdet, må man ty til et dyrere vindue, hvor de skærer knasterne væk i opskæringen.
Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også