Erfaringer med Bedst og billigst vinduer?

http://www.bedst-billigst.dk/

er der nogle handlet der?
45 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Yeps.
Men, kun for et ½ år siden, så jeg ved ikke noget om holdbarheden.
De ser ud til at være udført håndværksmæssigt korrekt, både i selve træværket, men, også i malingen.
Priserne er også OK, og leverede til tiden der blev opgivet af firmaet. biggrin

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra morten B M

http://www.bedst-billigst.dk/

er der nogle handlet der?


ja jeg har købt ialt 9 vinduer der, store og små, for 1,5 år siden. De er som de skal være, og jeg har intet dårligt at sige om det firma. Kunne i øvrigt forhandle mig til lidt rabat ;-) Og desuden kom til den den lovede dato.
Hilsen Karo

min rolla er helt vild frisk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
herlev døre & vindues center 3879-1656

top kvalitiet
70% langsomt voksende finsk kernetræ
energiruder
aluvandnæser
alle ral farver
ingen mer pris for skæve mål
du for dine vinduere & døre som du vil hvade lavet dem
20% billigere end jysk vindueskompagni

Tømreren.
Endnu en dårlig erfaring med Bedst & Billigst
Jeg er en af dem der havde valgt at betale mig fra såvel opmåling som montering af døre og vinduer, komplet til et hus.

Vi har nu været igang i 5 måneder med dette firma, Bedst & Billigst, som forlanger at man betaler for elementer og selve monteringen, før arbejdet påbegyndes!!

Trods rykker pr. mail og lovet besked pr. telefon, er vi til d.d. stadig ikke blevet kontaktet af Bedst & Billigst med svar på færdiglevering og slutmontering af vores ”delleveret” ordre.

Alle aftaler vedr. levering og installering af nye vinduer og døre jf. ordre nr. XX4250 samt monterings ordre nr. XX4250 er der problemer med.

Leveringen omhandler følgende fejl- og mangler:

Alle vinduer er monteret med en udluftningsventil som deres sælger, SS oplyste sad øverst i rammen på vinduet, denne sidder i midten af alle vinduer, hvilket absolut ikke er pænt.

To stk. facadedører med tilhørende sideparti er ikke leveret iht. opmåling d. 10. april då. af Bedst & Billigst sælger SS. Dørene skulle have et sideparti på hver, men er leveret som 1 stk. dør uden sideparti og 1 stk. dør med 2 stk. sidepartier, altså fejlproduceret i forhold til Bedst & Billigst egne opmålinger foretaget af sælgeren SS.

Slutlevering af de fejlleverede elementer loves leveret om ca. 7 uger, hertil forstås at man skal forvente 3 ugers ventetid på monteringen, altså 10 ugers forsinkelse.

Monteringen blev efter flere rykkere sat til tirsdag d. 27. juni då., monteringen blev påbegyndt kl. 8.15 og hastet igennem til onsdag d. 28. juni då., hvor de 8 stk. leverede elementer fremstod monteret kl. 12.30, det kostede kr. 16.000.

Kvaliteten af monteringsarbejdet er absolut af en ringe standard, så dårlig at man skulle tro, at det er ufaglærte der har udført det, nedenstående skader, fejl- og mangler er konstateret.

Der mangler stadig færdiggørelse af monteringsarbejdet, dvs. dette er endnu ikke fuget mv.
Skader, fejl- og mangler er konstateret efter montering af vinduer:

Der er 4 store skader på vores mursten ved vores nymonteret dør, der er simpelthen brækket store flager af, hele 4 steder, skader der er så alvorlige at vi mener disse trækker værdien af hele huset ned og skader som ikke bare lige kan udbedres, idet der skal skiftes 4 specielle mursten og idet murværket kommer til at fremstå med reparationer. Skaderne kunne sagtens være undgået ved korrekt fremgangsmåde.

Vi afventer stadig svar på færdiggørelsen af arbejdet, idet vi trods 10 ugers ventetid ikke har modtaget de korrekte elementer, så vi kan absolut ikke anbefale at nogen bruger dette firma.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
@Solrød Strand, hvordan er selve finishen af selve produktet. Dette hvis vi ser bort fra at de har lavet noget lort da de producerede og monterede.

Er træet i orden, der der synlige knaster (er der mange knaster) osv.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Kvaliteten er som Rationel, man ser hurtigt knaster mm.
Produktet er vel ok, men ikke som Alu-vinduer som f.eks. Velfac, man får hvad man betaler for
Jeg har en eller anden ide om at det er en af de store der står bag, de kommer pludselig op med en masse penge til markedsførings, prof. hjemmeside tv reklamer osv. Det virker som et firma med en masse år på bagen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Vi har modtaget et badeværelsesvindue fra dem med forkert glas i. Det var ikke det, vi aftalte. Han havde selv fortalt os hvad man burde bruge, nemlig råglas, og det sagde vi ja til. Vi fik bare et vindue med klart glas. Da vinduet ankommer gør vi opmærksom på, at det er forkert glas og han lige så godt kan tage det med tilbage.
Så får vi at vide hvis vi ikke tager imod det nu og straks betaler, vil vi få en regning på 125 kr pr. dag i lokaleleje fordi de skal skal opbevare "vores" vindue. Desuden får vi en regning på lastvognkørsel når det skal køres ud til os igen.
Vi handler aldrig igen hos "bedst og Billigst".
Sune
Der er yderligere 35 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også