Gennemskinneligt/ensidet spejlfilm

Jeg har et mini-dvd-anlæg, hvor fronten er et spejl - en kraftig, klar plasticplade med "noget" bagved. Der sidder et display bag pladen (det sædvanlige, der viser spilletid o.s.v.), som er usynligt, når displayet er slukket. Når der er tekst i displayet står teksten bare på spejlet.

Den løsning kunne jeg godt tænke mig at kopiere i et pc-kabinet, jeg er ved at bygge, så spørgsmålet er, hvordan jeg gør - og helst billigt, da budgettet allerede er overskredet, så konen er sur :?

Jeg har kigget på noget spejl-solfilm hos THansen, men for det første er jeg ikke sikker på, om det vil give den ønskede effekt, for det andet kan man kun købe 50x300 cm til 149 kr, hvilket er lidt tåbeligt, når jeg kun skal bruge 4x25 cm...

Er der nogen, der kender et brugbart materiale og et sted, hvor det kan købes billigt/i små mål - en vareprøve ville være helt fint, men det tror jeg ikke, THansen bruger smile

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at komme ind på en bilentautiast hjemmeside som f.ex. http://www.lupo3lklub.dk/news.php Der er sikkert nogen der har sat film i vinduerene, og har en rest tiloveres. De fleste bilmærker har en klub med nogle meget engagerede mennesker. Nogle skal man betale for men flere af dem er det gratis at skrive på.

Green

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis