NU er vi 2900 brugere og over 35000 indlæg

Hej med jer alle

Vi er nu blevet 2900 registrerede brugere, og der er efterhånden 35.000 indlæg i de forskellige dabatter....

Det er faktisk mere end 12 indlæg fra hver bruger i gennemsnit !!!

Jeg tror ikke der er mange andre danske sider der kan mønstre samme flotte statistik..

Godt at siden holder den gode gamle seriøse stil. Ikke meget pjank, måske. Men seriøse indlæg og meninger.

Skønt at vi efterhånden for længe siden fik billederne med ( tak ThomasB )

Og ikke mindst en lille tak til Jørgen for at have startet det hele op, og siden holdt det fri for "popup" og andet forstyrende reklame. De få reklamer der er på siden er helt klart til at leve med og jeg håber de kan bidrage til at holde driften af siden på et økonomisk niveau hvor den ikke bliver truet af lukning ( pga Jørgens privatøkonomi )...

Hvornår når vi 3000 tilmeldte brugere ??

Hvornår når vi 40.000 indlæg ??

MVH Njord
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, 12 indlæg pr tilmeldt i gennemsnit er flot - det er bare sådan nogen som ham der "2000" der holder gennemsnittet nede! :lol: :wink: !

Hvem bliver mon "3000"?

Jeg tilslutter mig de rosende ord to Thomas B og Jørgen E


Torben
:lol: :lol: :lol:
Jeg siger ikke noget :wink:

Bortset fra at tilslutte mig roserne samt et "par" højtidelige ord om, at der er et sørens godt arbejdsklima her på LDS.

Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til biggrin

Hav en god dag - og held og lykke i jagten på at blive bruger nr. 3000...
Ja han er godtnok en slem fyr han "2000"

Undskyld...
Undskyld...
Undskyld...
Undskyld....

MVH Njord
Til "slemme fyr"

Ved simpel division af antallet af døgn du har været medlem giver det i gennemsnit et indlæg på 1,80 pr dag. Det er kun 0,075 pr time. Dvs. du bruger 13 1/3 time til at forberede og skrive et indlæg.

Hvad tænker du dog så meget over? Begyndernervøsitet eller bange for at dumme dig.

Husk Njord - der er ikke dumme spørgsmål på LDS :wink:

Mvh. JørgenE
Citat fra njord

Hej med jer alle

Vi er nu blevet 2900 registrerede brugere, og der er efterhånden 35.000 indlæg i de forskellige dabatter....

Det er faktisk mere end 12 indlæg fra hver bruger i gennemsnit !!!

Jeg tror ikke der er mange andre danske sider der kan mønstre samme flotte statistik..

Godt at siden holder den gode gamle seriøse stil. Ikke meget pjank, måske. Men seriøse indlæg og meninger.

Skønt at vi efterhånden for længe siden fik billederne med ( tak ThomasB )

Og ikke mindst en lille tak til Jørgen for at have startet det hele op, og siden holdt det fri for "popup" og andet forstyrende reklame. De få reklamer der er på siden er helt klart til at leve med og jeg håber de kan bidrage til at holde driften af siden på et økonomisk niveau hvor den ikke bliver truet af lukning ( pga Jørgens privatøkonomi )...

Hvornår når vi 3000 tilmeldte brugere ??

Hvornår når vi 40.000 indlæg ??

Og nu har vi rundet de 40.000 indlæg biggrin
Og for fremtiden bliver der ikke problemer med de geometriske beregninger, jeg har lige set at Pythagoras er blevet tilmeldt som bruger

Torben
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis