Forkant på bordplade...

Hej
Vi vil gerne have en forkant på ca 5-6 cm på en køkkenbordplade (massiv teak) - altså så det ser ud som om pladen er dobbelt så tyk - er det noget man selv kan lave så det bliver pænt ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Vi vil gerne have en forkant på ca 5-6 cm på... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg blev vist misforstået.
Det jeg ville bruge overfræseren til var at fjerne den runding der evt. var på teakpladen i forvejen, inden de 2 plader skal limes sammem. Men dette kun fordi, det med at save med den rundsav, går ikke altid godt for mig (kan man evt. være rundsavsmongol). Nå men den kan altså både bruges til at lave den lange fine afslutning med og uden runding. Jeg syntes at sådan en plade skal være kantet, så ser den "tykkere2" ud.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej igen - ja ThomasB - du har ret - bordpladen er fra et byggemarked og man skal vist være mere end almindelig naiv for at tro at de kan sælge massiv teak til den pris, så undskyld hvis jeg forvirrede jer - men kan det ikke lade sig gøre med det ekstra stykke bordplade så ? og er det måske noget man skulle have en professionel til at ordne og hvad tror I sådan en skal have for det ? Det drejer sig om ca. 6 m bordplade alt i alt....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis