Tapetafdamper?

Hej

Hvor lejer man en effektiv tapetafdamper - gerne billigt biggrin

Mvh
Morten

cqw
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mener at du kan leje dem hos en farvehandler!!!! Flügger har dem vist...

Jeg har et par gange fjernet tapet i tomme lejligheder for en malermester, her brugte vi tapetopløser (købes hos farvehandleren).

Det blander man op med varmt vand og sprøjter på med en stor "spaydunk" (???) (sådan en stor en man også bruger til ukrudt :wink: )
Når man har sprøjtet det på lader man det sidde lidt tid, der skal helst være så varmt og fugtigt i rummet så muligt... Så går det ind og løsner tapetklistret og tapettet løsner det sig hurtigst og nemt...

Venlig hilsen

Maria
Hej
Jeg har også fjernet tapet i alle værelserne i et hus på 130 kvm; dog minus badeværelserne. Vi brugte tapetopløser. Det virkede fint.

Vi fravalgte damperen da vi har flere venner som har fået skjolder på deres loft; både gips og træ, efter anvendelse af afdamperen.

MVH
Jacob B
Jeg lejede en damp-ting hos silvan, da jeg skulle fjerne 7 lag tapet i mit køkken. Jeg tror det kostede ca. 100 for et døgn, og det var super let.
Det var en rigtig gammel slidt maskine, uden brugsforviring, men det var en leg at fjerne tapetet.

Et trick hvis du vælger at leje sådan en; Skær lodret fra loft til gulv og kør damp-tingen, laaangsomt oppefra og ned. Jeg kunne hive hele striben ned efterhånden som jeg rykkede damperen, og der sad ingen tapetstumper tilbage bagefter... Det var meget let...

Den lille lav-d-selv-pige
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også